חרף האיום הגדול; לפיד נגד פרישה מההסכם עם איראן - סרוגים

חרף האיום הגדול; לפיד נגד פרישה מההסכם עם איראן

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, מבהיר כי הוא נגד פרישת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מהסכם הגרעין, וטוען כי צריך לתת עוד חצי שנה למשא ומתן עם מדינות אירופה על שיפור ההסכם מול איראן

חרף האיום הגדול; לפיד נגד פרישה מההסכם עם איראן
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, מבהיר סביב נאום הגרעין של ראש הממשלה נתניהו כי הוא נגד פרישת נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מהסכם הגרעין, וטוען כי צריך לתת עוד חצי שנה למשא ומתן עם מדינות אירופה על שיפור ההסכם מול איראן.

בראיון לגל"צ, אמר לפיד כי "גם האמריקנים לא מבינים עד הסוף מה המדיניות של מדינת ישראל; נתניהו מנסה לבטל חד צדדית את ההסכם – אני אומר בוא ניקח עוד שישה חודשים. אני נגד הסכם הגרעין, אבל לא בעד לבטל אותו באופן חד צדדי".

אתמול הוחלפו בין 'הליכוד' ל'יש עתיד' תגובות חריפות, לאחר שתקף לפיד במליאת הכנסת את נאום הגרעין של ראש הממשלה נתניה, כי היה מופע ראווה. מנגד הגיבו בליכוד: "לפיד מעדיף לצייץ ולקשקש מטעמים פוליטיים".

במהלך נאומו, טען יו"ר יש עתיד כי ישראל תשלם מחיר על מסיבת העיתונאים של ראש הממשלה: "אני אומר בדאגה הולכת וגוברת, קרה משהו לנתניהו. הוא עושה טעויות שלא עשה בעבר. אנו נשלם על הטעות הזאת גם מודיעינית וגם מדינית. הטעויות האלו קורות בשבוע שבו הכנסת מאשרת שאפשר לצאת למלחמה רק באישור ראש הממשלה שר הביטחון".

"אפילו בנושא בעל משמעות לביטחונה של ישראל, יאיר לפיד מעדיף לצייץ ולקשקש מטעמים פוליטיים", נמסר מהליכוד בתגובה לדברי לפיד. והוסיפו כי בניגוד "לדבריו ההזויים", ההחלטה לפרסם את הארכיון הגרעיני של איראן התקבלה במשותף על ידי כל הגורמים הביטחוניים הרלוונטיים.

בליכוד ירדו על ניסיונו הצבאי של לפיד, ואמרו: "זה מסתכם בשירות בעיתון ״במחנה״, וזה מה שיוצא. מוטב שמי שלא עוזר, לפחות לא יפריע".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לפיד
איש | 03-05-2018 16:34
תסתום את הפה שלך יא אפס כתב עלוב של עיתון המחנה מה אתה בכלל מבין בבטחון כדאי מאוד שתשב בצד איש קטן ועלוב