אסון במדורה: 30 פצועים בחגיגות ל"ג בעומר בלונדון - סרוגים

אסון במדורה: 30 פצועים בחגיגות ל"ג בעומר בלונדון

כ-30 בני אדם נפצעו בחגיגות ל"ג בעומר בשכונת סטמפורד היל בלונדון לאחר שפיצוץ עז התרחש במדורה. במשטרה מעריכים שהפיצוץ נגרם מדליפת דלק, אך עדי ראיה טענו שהסיבה היא טלפון סלולרי שהושלך ללהבות

author-image
אסון במדורה: 30 פצועים בחגיגות ל"ג בעומר בלונדון
  זירת הפיצוץ. המדורה בסטמפורד היל אמש (צילום: עמוד הטוויטר של רשת ARNews)

המדורה הפכה לאסון: כ-30 איש נפצעו הבוקר (חמישי) בפיצוץ שהתרחש בשכונת סטמפורד היל בצפון לונדון במהלך חגיגות ל"ג בעומר של הקהילה היהודית המתגוררת באזור. פרמדיקים ומתנדבי ארגון הצלה הוזעקו למקום, והעניקו טיפול רפואי לפצועים רבים שסבלו מכוויות לאחר הפיצוץ, ו-10 מהפצועים הובהלו לבית החולים הסמוך להמשך הטיפול.

צפו בתיעוד מרגע הפיצוץ בלונדון

בשלב הזה סיבת הפיצוץ לא ידועה, ומספר דיווחים סותרים נרשמו על הנסיבות. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הפיצוץ התרחש לאחר שטלפון סלולרי נזרק למדורה במהלך החגיגות. חלק מהמשתתפים בחגיגות סיפרו כי רב הקהילה נשא נאום לפני הפיצוץ על הסכנות הכרוכות בשימוש בטלפון סלולרי, וזרק את מכשירו למדורה כחלק מדבריו. בעת השריפה סוללת המכשיר התלקחה והובילה לפיצוץ העז. עם זאת, במשטרה טוענים כי הפיצוץ נגרם כתוצאה מדליפת דלק, ולא כתוצאה מהתלקחות של מכשיר סלולרי.

שכונת סטמפורד היל היא ביתה של הקהילה החרדית הגדולה ביותר בבריטניה, והשכונה מכילה בסך הכל כ-30 אלף תושבים יהודים. בשנה האחרונה התרחשו הרבה תקריות אנטישמיות בשכונה: בדצמבר האחרון נהג משאית שעבר באזור חסם את דרכו של תושב חרדי וקילל אותו, ובנובמבר נער יהודי בן 16 נדקר על ידי 4 חברי כנופיה בפארק הציבורי בשכונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
נו טוף. אלוהים אמר את דברו..
כיפת רשע | 03-05-2018 9:08
אלוהים הודיע לחרדים בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים שהם טמבלים.