"רחוב הימאים": ארז לב ארי בסינגל חדש• צפו

"רחוב הימאים": ארז לב ארי בסינגל חדש• צפו

הזמר והיוצר ארז לב ארי משחרר את הסינגל החדש ''רחוב הימאים'', מתוך פרויקט ''האורח'' אותו יוצר כמחווה ליוצר אריס סאן, שהיה גיבור ילדותו- האזינו

מפתיע: ארז לב ארי בחידוש לגיבור הילדות שלו• צפו
  (צילום: יחצ)

מחווה לגיבור ילדות: הזמר והיוצר ארז לב ארי משחרר את הסינגל החדש "רחוב הימאים", בלחן של האמן אריס סאן- גיבור ילדותו.

הסינגל יוצא מתוך פרויקט "האורח", במסגרתו לב ארי אסף שלל לחנים של להיטיו הגדולים של אריס סאן יחד עם להיטים של יוצרים יוונים אחרים ששיריהם מזוהים איתו וכתב להם מילים חדשות בעברית. בסינגל החדש אירח גם את האמן שי צברי שהוסיף את קולו הייחודי כשעל ההפקה והעיבוד המוזקלי אחראי פטריק סבג.

 

"הסיפור שלי עם אריס סאן החל כבר בילדותי בקריות של סוף שנות ה-70" מספר לב ארי "כשהייתי רואה אותו עם הגיטרה החשמלית שלו בטלוויזיה בשחור לבן. נדמה לי שזו היתה הפעם הראשונה שראיתי גיטרה חשמלית והתאהבתי בה. האיש והגיטרה הילכו עליי קסם כל פעם שהם הופיעו בטלוויזיה כמו כישוף.

מגיל מאד צעיר הגיטרה היתה לי מפלט וחברה טובה שמילאה את החלל וככה גם גיבורי הגיטרה שאריס היה אחד בולט מהם, היו גיבורים שלי". אריס סאן, פורץ דרך אשר הכיר את עולם המוזיקה היוונית לקהל הישראלי. עיקר תרומתו לרפרטואר ולסאונד הישראלי הייתה שיטת הנגינה המיוחדת שפיתח, נגינת בוזוקי על גיטרה חשמלית. מה שסלל דרך לנגינה חדשה ולגיבורי גיטרה שבאו אחריו" סיכם לב ארי.

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו