אלף בית גימל: הלהיט החדש של שוואקי •צפו

אלף בית גימל: הלהיט החדש של שוואקי •צפו

לכבוד ל"ג בעומר הזמר יעקב שוואקי משיק סינגל חדש ומקפיץ, שנולד מתוך מפגש מסקרן בבית הכלא של ארה"ב עם ר׳ שלום מרדכי רובשקין- צפו עכשיו

"אָלֶף בֵּית גִּימֶל" זה ממש לא עוד שיר ללימוד אותיות לילדים, אלא מדובר בסינגל חדש של הזמר יעקב שוואקי לכבוד ל"ג בעומר.

הסיפור שעומר מאחורי הלהיט החדש, מסקרן לא פחות מהשיר. לפני 5 שנים נסעו שוואקי והמוזיקאי איצי וולדנר לשמח יהודים בבית הכלא OTISVILLE בארה״ב, הם חשבו שימצאו שם אנשים שבורים, אך נדהמו כאשר נכנסו אל החדר האסירים ובראשם ר׳ שלום מרדכי רובשקין, עם חיוך גדול, הרבה שמחה ואהבת השם, שירה וריקודים ו-״קולעס״ (סלטות) שעשה רובשקין.

בדרך חזרה לניו-יורק  ניסו וולדנר ושוואקי להבין את המקור לאמונה ושמחה שהיו במקום הנורא הזה, והבטיחו לרובשקין שבעז"ה כשישתחרר יגיעו לשיר איתו בביתו.

ההבטחה התקיימה והולידה לפני שבועות ספורים את ״אָלֶף בֵּית גִּימֶל״ – שהיה הסוד של רובשקין לאמונה בהקב"ה מאחורי הסורגים. רבים שמעו זאת ממנו לראשונה כשהשתחרר בפתאומיות ובאורח נס מהכלא, אבל הוא ומשפחתו חיו עם זה עוד הרבה קודם.

כזכור לפני כשנתיים השיק שוואקי את הסינגל ״מאמין בניסים״, שהוקדש לרובשקין והפך ללהיט ענק.  ״אָלֶף בֵּית גִּימֶל״ – מקור הכוח של רובשקין לאמונה ובטחון, אותו הוא מפיץ בכל מקום שהוא מגיע אליו כדי לעזור לכמה שיותר אנשים לעבור את הניסיונות הקשים בקלות ולהתחבר לאבינו שבשמיים.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו