מתקפה קשה: "פייגלין איבד את זה סופית; לאפס אותו" - סרוגים

מתקפה קשה: "פייגלין איבד את זה סופית; לאפס אותו"

עורך הדין יוסי פוקס יוצא במתקפה קשה נגד יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין ומכנה אותו 'מגלומן'. פייגלין לסרוגים: "נתניהו מעולם לא היה ראש ממשלה חזק"

author-image
מתקפה קשה: "פייגלין איבד את זה סופית; לאפס אותו"
  (צילום: פלאש90)

עו"ד יוסי פוקס, לשעבר יו"ר 'הפורום המשפטי למען ישראל' ואיש 'הבית היהודי, יוצא במתקפה חריפה נגד יו"ר מפלגת 'זהות' חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, בעקבות דבריו לפיהם נתניהו אשם בהסכם הגרעין שנחתם בין איראן לבין המעצמות.

בפתח דבריו כותב פוקס: "אינני מחסידיו של משה פייגלין, אף פעם לא הייתי, גם כאשר היינו באותה מפלגה-בליכוד". בשלב זה מתחיל פוקס את המתקפה הקשה ואומר כי "מדובר בשילוב מעניין בין פילוסוף נעים הליכות, לבין מגלומן, שחושב ש-70 שנות תקומת המדינה טרם הובילו לשום מקום, רק משום שפייגלין המשיח טרם נבחר להיות ראש ממשלה בישראל".

פוקס ממשיך וכותב כי "לשם השגת מטרתו- חסרת הסיכוי- הוא מוכן לשרוף למחנה הלאומי עשרות אלפי קולות של חסידים שוטים שלו. מכל מקום, מי שקורא את הפוסטים שלו מאז נאום נתניהו אמש, מבין שהוא איבד את זה סופית".

יוסי פוקס (באדיבות המצולם)

"פייגלין מאשים את נתניהו בכך שאובמה חתם על הסכם הגרעין עם איראן. כך, לא פחות, כאשר כל תינוק יודע שנתניהו נאבק באובמה חזיתית, פומבית, מעל הבמות החשובות בעולם, בניסיון להניא אותו מחתימה על הסכם הגרעין, ואמש התברר סופית, לאחר שהוכח שאיראן המשיכה בתוכנית הגרעין באיצטלה אחרת גם לאחר חתימת ההסכם, שנתניהו צדק ואובמה טעה".

"שמישהו יאפס את משה פייגלין", כתב פוקס לבסוף, "הוא עלול להישאר בסוף ללא מנין של חסידים."

בתגובה לדבריו של פוקס מסר פייגלין לסרוגים: "חבל שיש כאלו שלא רואים את התמונה כולה, מסרבים להסתכל נכוחה למציאות בעיניים ומגבים את נתניהו ומדיניותו באופן עיוור. אני שב ואומר – העובדה כי איראן שיקרה לכל אורך הדרך בנוגע למדיניות הגרעין שלה לא צריכה להפתיע אף אחד והגילוי על כך הוא לא באמת גילוי. המחדל הגדול הוא, שאת ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה הפקירה ממשלת ישראל בראשות נתניהו במשך שנים לחסדי האמריקנים בהובלת הנשיא הכושל בתולדות אמריקה, ברק אובאמה".

"במקום לסמוך על עצמנו ועל כוחנו ולעשות את מה שנדרש מהמעצמה היחידה במזרח התיכון על מנת להגן על עצמה – נתניהו היסס ודשדש והחליט שלא להחליט. כפי שבגין לא שאל אף אחד והתקיף את הכור בעיראק, כך היה מצופה מראש ממשלה חזק. נתניהו מעולם לא היה כזה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
23 תגובות - 18 דיונים מיין לפי
1
פוקס, הזוי לומר שיש לפייגלין עשרות אלפים. אין לו מניין
ג'סי | 02-05-2018 9:53
אתמהה
2
11
א | 02-05-2018 10:33
פייגלין צודק במאתיים אחוז. הוא היום הימין האמיתי, ימין שלא מפחד להגיד דברים גם נגד נתניהו, כנראה שאצביע לו.
3
יפה לראות עד כמה האליטה הדתית מפחדת מפייגלין
יאיר, ירושלים | 02-05-2018 10:58
בתור אחד שלטענתם 'לא מתקרב לאחוז החסימה' עסקני הליכוד והבית היהודי משקיעים ימים ולילות לנסות להכפיש אותו. אולי הם יודעים משהו מעניין על סקרים שלא מפורסמים??
אבנר נתניהו
7 | 02-05-2018 14:53
אחת המתמודדות פגשה את אבנר נתניהו בבית קפה שבו הוא ממלצר (הרבה הערכה אליו דרך אגב) אמר לה שהם לא יעברו את אחוז החסימה היא ביקשה ממנו שיראה לה את סקרי העומק של הליכוד לגבי זהות, לא ענה לה והלך.
גם אני שמעתי על סקרים פנימיים של מפלגות שבהן זהות מגיעה גבוה
רמי | 02-05-2018 14:39
והגיוני שהם לא יפרסמו את זה. יעדיפו להריץ מפלגה קיקיונית של אורלי לוי כדישהאיום הפוליטי האמתי שמציב פייגלין יחסם אבל, ככה זה בפוליטיקה לא נראה לי שפייגלין חשב לרגע שיעשו לו חיים קלים
נכון.
יהודי | 02-05-2018 14:17
לפי הסקרים זהות לא עוברת את אחוז החסימה. נכון באופן ריק... לא היו סקרים או שהם מתעלמים מזהות.
4
פוקס
אדון פוקס חשבתי שאתה תוקף את האיראניםאבל פייגלין יותר מאיים ואתה חסיד שוטה של נתניהו שנים רבות | 02-05-2018 11:06
אדון פוקס חשבתי שהתחלת במתקפה נגד האיראניםאכן קל לתקוף את פייגלין כי באמת מאיים על ההגמוניה .אגב אתה חסיד שוטה של נתניה כבר שנים רבות מתי תתפכח
5
הימין המזויף משחק בנו פינג פונג
אדם | 02-05-2018 11:45
משה פייגלין צודק פה. לא יעזור. תסתכלו שניה למערב כדי להבין על מה אני מדבר: מפלגות הימין המקבילות לליכוד בבריטניה, קנדה, ארהב ואפילו צרפת וגרמניה הן מפלגות שמאל לכל דבר. הרפובליקנים (שלפני טראמפ, וגם אלה שעדיין לא במחנה שלו) לא מזיזים מילימטר את מדיניות ההגירה ההרסנית. השמרנים בבריטניה מיישמים את מדיניות השמאל בצורה מזעזעת. בגידה מוחלטת! ולמה? כי אין שום אלטרנטיבה, אין נעור אלקטורלי שלהם, אין אומץ ואין זהות וכולם מלקקים לשמאל ופוחדים ממנו. ישראל בדרך לליכוד רכרוכי, אימפונטני ושמאלני בדיוק כמו במדינות האלה. מי שהוא ליכודניק לפני שהוא איש ימין, שלא יעז לתקוף אנשי ימין אמתיים ואידאולוגיים בשם דאגה למדינה ולעתיד שלנו.
6
רחמים על יוסי פוקס
רחמים | 02-05-2018 12:00
רק רחמים. פייגלין - אדם שראוי להיות מנהיג יותר מכולם.
אמן כן יהי רצון
יהודי | 02-05-2018 14:18
ומלאך רע יענה אמן בעל כרחו.
7
פשוט לא נכון
אלי מיטב | 02-05-2018 18:07
לא נכון. משה טוען שמדינת ישראל היתה צריכה לחסל את פרוייקט הגרעין מיד בראשיתו ואף לחסל את מנהיגי איראן מיד לאחר שהכריזו על כוונתם להשמידנו. מה לא בסדר בזה? סיירת מטכל אפילו התאמנה לשם ביצוע מטרה זו. ירד מהפרק בגלל פיק ברכיים של הנהגה כושלת בעקבות אסון צאלים. בגין לא הציג מצגות אלא תקף. כך גם אולמרט. מה שכן - פייגלין עקבי בעמדתו זו ואף הביע אותה בפני כל הגורמים הרלוונטים עוד בהיותו בליכוד, כולל בפני נתניהו.
8
מנהל שמביא את המפעל שלו ל 10% מהרווח הפוטנציאלי שלו - הוא מנהל כושל
אלי מיטב | 02-05-2018 18:13
זה המקרה של נתניהו לצערי. עשרים שנה שהוא לא מקבע מציאות ומחדיר לתודעה את רעיון העיווים של שתי מדינות. יום יבא והשמאל יעלה לשלטון ואז - אין לו אלוהים, הוא ישתולל ויקבע את המציאות כפי שהוא רואה אותה לנכון. או שיקום יום אחד ערבי חכם ויעשה 'מעשה סאדאת' ויקרע אותנו מבחינה חברתית ופוליטית. היחיד שיש לו תכנית סדורה ועקבית הוא משה פייגלין. לכן אני שם. ועוד מילה לגבי המגלומניה: קודם כל - זה לא יפה. לא מנומס. משה מביא טיעונים ענייניים ואתה מנסה להדביק לו תווית מכוערת. פשוט מכוער. דבר שני - אני מזכיר לך שבתחילת פעילותה של מנהיגות יהודית, חיזרו ראשיה, אחרי אישיות שתיקח על עצמה את עול המנהיגות. רק לאחר שכל האישים שאליהם הם פנו סרבו, לא היתה ברירה ומשה היטה את שכמו לסבול את משא העם הזה עליו. ועוד מילה לגבי הסקרים: מכיר אישית שני חברים שנסקרו בסקרי בחירות ובשני המקרים 'זהות' לא הופיעה בכלל כאופציה: אמיר מכלוף מקרית גת (פעמיים) וחגי גרינצוויג מנתניה (הקלטה של הסקר עם חגי - להלן). יותר מזה: ברשימת המפלגות שאינן עוברות את אחוז החסימה - זהות כלל אינה מופיעה. מסקנה: יש מגמה ברורה להעלים את 'זהות' - שלא יידעו בכלל שהיא קיימת. בדיוק כפי שיש מגמה ל'נפח' את אורלי אבוקסיס, הרבה הרבה מעבר לאי-מעבר שלה את אחוז החסימה, כדי להעביר אותה את אחוז החסימה. מדוע? להערכת אותם מעצבי המגמה - הקולות שהיא תמשוך יהיו מהימין, ובסופו של יום היא תחבור לשמאל. בקיצור: הסקרים ככלל, והסקר האחרון של ערוץ 2 בפרט, אין מטרתם לשקף את דעת הקהל אלא לעצב אותה. אני אישית - מצביע 'זהות' בכל מקרה. אם גם מעריך שזהות תעבור את אחוז החסימה והרבה מעבר לכך, על אפם וחמתם, וככל שנתקרב לבחירות זה רק יגבר והם יוכרחו לסקר אותה. לא עליך המלאכה לגמור, ואי אתה בן חורין ליפטר ממנה. אנחנו נעשה את שלנו - ונשאיר גם משהו לשמיים . . .
9
גינות
דוד יוסף | 03-05-2018 4:10
כל מה שנאמר שטויות נראה שפוקס פשוט מקבל שכר או משהוא ולעשות כניסה יותר כל להיות עוד לכלוך במליאה.
10
אתמול שלחתי שתי תגובות מפורטות בזכות פייגלין כאן והן לא פורסמו
אלי מיטב | 03-05-2018 9:27
אתמול שלחתי שתי תגובות מפורטות בזכות פייגלין כאן והן לא פורסמו
11
פוליטיקה רדודה
איתי | 03-05-2018 19:29
הצדק עם פייגלין. אני קורא דברים אלו של יוסי פוקס, ושוב מתעייף מהמונוטוניות של הפוליטיקה. אין שום חדש. לפייגלין יש חזון. יש משנה סדורה. יש שקיפות. יש זהות.
12
פייגלין צודק, כרגיל. אבל לא בטוח שהוא חכם
מרקוס | 05-05-2018 23:41
כלומר- אין ספק שהוא אדם חכם, אבל הנסיון שלו להקים מפלגה (אגב, בניגוד גמור לאג'נדה שלו כשחבר לליכוד) הוא פאתטי ומאכזב מאוד
13
קשוט עצמך קודם
שלמה | 08-05-2018 11:59
נראה שעורך הדין יוסי פוקס הוא זה שאיבד את זה.
14
דבר לעניין
אזרח מודאג | 08-05-2018 19:07
אפשר להסביר למה פייגלין הזוי, ולא רק להגיד שאין לו סיכוי? דוקא הרגשתי משוכנע מהדוגמאות של ראשי ממשלה בעבר.
15
עורך דין פוקס צודק
ירדנה | 24-07-2018 12:29
סוף כל סוף מישהוא אומר את האמת לפייגלין שבא להרוס את הימין מבפנים .פייגלין בשרות השמאל להפלת הימין
איזה ימין? את רואה ימין בכנסת?
ביחי | 21-08-2018 20:47
הליכוד וליברמן ובנט וכל הגוש הזה אינם ימין הם אולי מרכז נוטה ימין
16
אל תדאג.יש מספיק מטורללים שתומכים בפייגלין.
מטורלל שלא מתגלח | 30-07-2018 13:03
,
17
הימין מתגעגע לאוסלו ?
אוסלו. | 02-08-2018 15:31
כל בעלי התיאבון להשתחל לכנסת עם תדמית ימנית ובדרך להשתלח בממשלת הימין הקיימת, עלולים להחזירנו לניצחון השמאל שהביא את מכת הסכם אוסלו על אלפי קרבנות השלום.
18
פייגלין צודק למרות...
חד | 04-07-2022 3:01
פייגלין צודק למרות שהוא בעצמו חלש במעשים