בגלל הלופר: הסיכוי של ישראל לנצח באירוויזיון ירד? - סרוגים

בגלל הלופר: הסיכוי של ישראל לנצח באירוויזיון ירד?

ההצלחה והאכזבה: לאחר שנודע כי נטע ברזילי, נציגת ישראל באירוויזיון לא תוכל להופיע עם הלופר- הכלי המוזיקלי שמייחד אותה. לא מעט חובבי אירוויזיון ועיתונאים הביעו אכזבה, אך עדין השאירו אותה בראש טבלאות ההימורים 

author-image
בגלל הלופר: הסיכוי של ישראל לנצח באירוויזיון ירד?
  (צילום: יחצ)

לאחר שבתחילת השבוע נחשפה הצצה קצרה מהחזרות לאירוויזיון בליסבון, כאן 11 המשדרת את התחרות האירופאית השנה הודיעה כי בעקבות דרישות הפקה בינלאומית- הנציגה שלנו, נטע ברזיל לא תוכל להשתמש על הבמה בלופר, הכלי המוזיקלי המייחד אותה.

לאור החדשות המסעירות, לא מעט חובבי האירוויזיון, עיתונאים וגולשים הביעו אכזבה גדולה וציינו כי זה מוריד את הסיכוי של ישראל לזכות בתחרות השנה, שתתקיים בשבוע הבא בליסבון שבפורטוגל.

הדעות חלוקות (צילום מסך)

הבשורות הטובות הם שעל אף האכזבה שלא יהיה שימוש בלופר, השיר הישראלי TOY, עדין משאיר את ישראל במקום הראשון בטבלאות ההימורים. כך שקשה לומר שהלופר זה הדבר שיוריד את ישראל כל כך מהר מהצמרת אליה הגיע.

על פי ההודעה שפורסמה, במקום הלופר צפויה נטע להשתמש על בימת האירוויזיון בדמוי לופר שעוצב במיוחד לאור הדרישה. הוא צפוי לשמש כתפאורה, שתפיץ בעת הביצוע גם תאורה מרשימה.

מכאן 11 נמסר בתגובה: "ההופעה של נטע, נציגת ישראל באירוויזיון נבנתה בהתאם לדרישות ההפקה הבינלאומית. בהתאמה, עוצב הסופר לופר שמייצר מלבד אודיו גם תאורה ומוסיף נדבך נוסף ומרשים להופעה.

אומנותית, התקבלה החלטה שהשימוש בלופר על הבמה יהיה בעל אלמנטים ויזואלים בלבד. אנו ממליצים לכולם לחכות להופעה המרשימה של נטע, על במת האירוויזיון שישודר בכאן 11".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מצדי, שלא תופיע כלל
שי | 02-05-2018 20:50
שיר רדוד, זמרת בינונית
מגיב
מגיב | 06-05-2018 15:57
אתה בינוני
מצידי שלא תגיב בכלל....
מוקי | 03-05-2018 13:13
טוקבקיסט רדוד, ממורמר בעל כישרון לכלום....
2
אל תעליבו
אנונימי | 06-05-2018 15:56
נטע הכי טובה, וגם מי שכותב אחרת יודע שאני צודק, ומי שלא חושב שאני צודק אז או שהוא לא מבין במוסיקה או שהוא חירש. נטע הכי טובה ושום דבר לא ישנה את זה!