'כולנו': "פחות לחץ לקדם את פיסקת ההתגברות" - סרוגים

'כולנו': "פחות לחץ לקדם את פיסקת ההתגברות"

"בגלל המצב הביטחוני יש פחות לחץ לקדם את פסקת ההתגברות", כך מעריכים בסרוגים גורמים במפלגת 'כולנו'. אתמול בוטלה ישיבת הסיעה בשל כינוס הקבינט; במפלגה צפויים להתכנס בהקדם לדיון סביב הסוגיה

author-image
'כולנו': "פחות לחץ לקדם את פיסקת ההתגברות"
  צריכים להגיע להחלטה (צילום: מרים אלסטר/ פלאש 90)

"בגלל המצב הביטחוני יש פחות לחץ לקדם את פסקת ההתגברות", כך מעריכים היום (שלישי) בשיחה עם סרוגים גורמים במפלגת 'כולנו', זאת בשל המצב הביטחוני המתחמם בצפון סביב המתקפה הנרחבת ביום ראשון האחרון בסוריה ונאום הגרעין אמש של ראש הממשלה.

במפלגה אומרים כי כרגע פסקת ההתגברות לא תקודם, אך טוענים בנוסף כי מתגבשת הפשרה סביב שאלת המספרים בנוגע לכמות חברי הכנסת שידרוש חקיקת חוק מחדש לאחר שבג"ץ ביטל אותו.

בטרם ההצהרה הדרמטית אמש של ראש הממשלה נתניהו בו נחשפו ארכיוני הגרעין באיראן, כונסו לישיבה דחופה כל שרי הקבינט המדיני בטחוני ביניהם גם שר האוצר ויו"ר כולנו משה כחלון, כשבאותה שעה היו אמורים ראשי המפלגות לקיים ישיבות סיעה חגיגיות לפתיחת כנס הקיץ של הכנסת.

על סדר היום של מפלגת 'כולנו' עמד קיום ידון במהלך הישיבה על הפסקה כדי לקבל החלטה סיעתית לקראת ההצבעה בועדת שרים לחקיקה ביום ראשון הקרוב. אולם בשל הגעת ראשי המפלגות כאמור לישיבת הקבינט הבהולה בבסיס הקריה בתל אביב- התבטלו כלל הישיבות, ורק סיעות האופוזיציה קיימו את ישיבותיהן כרגיל.

לאור זאת, ולאחר שחזרו אתמול מפגרה בת חודש וחצי, ב'כולנו' מחכים להירגעות הרוחות הבטחוניות אך צפויים להתכנס בהקדם לדיון סביב הסוגיה הנפיצה.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו