שוקמה האנדרטה לזכר בני משפחת הנקין בשומרון - סרוגים

שוקמה האנדרטה לזכר בני משפחת הנקין בשומרון

שעות ספורות לאחר חילול הגלעד שהוקם לזכרם של בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד, שנרצחו בכביש בין איתמר לאלון מורה בשומרון, הגיעו תלמידי ישיבת חיצים באיתמר, כדי לשקם את האנדרטה

שוקמה האנדרטה לזכר בני משפחת הנקין בשומרון
  האנדרטה לאחר ששוקמה (באדיבות המצלם)

שעות ספורות לאחר חילול הגלעד שהוקם לזכרם של בני הזוג איתם ונעמה הנקין הי"ד, שנרצחו בכביש 555 בין איתמר לאלון מורה בשומרון, הגיעו תלמידי ישיבת חיצים באיתמר, כדי לשקם את האנדרטה.

משה בן שושן מסר לסרוגים: אף אחד לא ישבור אותנו: לאחר שערבים בזויים השחיתו את האנדרטה שהוקמה לזכר הזוג הנקין שנרצחו בפיגוע ירי לעיני ילדיהם סמוך לאלון מורה, תלמידי ישיבת חיצים שיפצו את האנדרטה במהירות ואנחנו גאים להפיץ את האור הזה."

אמש פרסמנו בסרוגים כי האנדרטה לזכר בני הזוג שנרצחו בסוכות לפני שנתיים חוללה באמצעות שפיכת חומר דמוי זפת.

האנדרטה לאחרי שחוללה (דוברות המשטרה)

בעקבות האירוע העלה ראש מועצת שומרון יוסי דגן בדף הפייסבוק שלו בו כתב בין השאר: "איפה מנהיגי המדינה? איפה הסופרים ואנשי המצפון שיקימו קול זעקה?"

הבוקר הושחתה האנדרטה לזכרם של הזוג הנקין הי״ד שנרצחו בצורה ברברית אלימה לעיני ילדיהם, טרור של השחתה וברוטאליות. כשזה מגיע לטרור נגד יהודים שנרצחו והמצבה שלהם הושחתה בשומרון איכשהו זה נראה מקובל הגיוני ועובר לסדר היום.

היד הארורה שעשתה זאת תיגדע, שורשי ההתיישבות יצמחו, ויפי הנפש עוד יתפכחו ויבינו מי עומד מולנו, מי הם אותם מרצחים שפלים ומי זאת האוכלוסיה התומכת בטרור הערבי, בערב הרצח הנורא של משפחת הנקין חילקו בשכם סוכריות ובקלאוות לאות חגיגה על שפיכת הדם.

אני מצפה מראש הממשלה. משרי הממשלה הזו. מהרמטכל ועד יאיר לפיד לצאת באמירה ברורה כנגד המעשה הנפשע הזה כפי שהיו מגיבים על כל פשע שנאה אחר ואף מעבר לכך. נמאס לשמוע ולראות שדמנו הפקר. מי שלא מגנה היום. מתיר את המעשים הבאים"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו