נתניהו לארה"ב: "סומך על שיקול דעתו של טראמפ" - סרוגים

נתניהו לארה"ב: "סומך על שיקול דעתו של טראמפ"

ראש הממשלה התראיין לרשת "פוקס ניוז" בנושא הסכם הגרעין האיראני, וההחלטה המתקרבת של ארה"ב לגבי ביטולו האפשרי. בדבריו תמך בטראמפ: "אני סומך על שיקול דעתו. הוא יעשה את הדבר הנכון עבור ישראל ועבור העולם"

נתניהו לארה"ב: "סומך על שיקול דעתו של טראמפ"
  "סומך על שיקול דעתו של טראמפ". ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: מרים אלסטר\פלאש 90)

יום לאחר שחשף מסמכים סודיים על פרוייקט הגרעין האיראני, ראש הממשלה בנימין נתניהו התראיין לרשת "פוקס ניוז" האמריקנית, שם נשאל על הסכם הגרעין הנידון בימים אלו.

בדבריו נתניהו הביע תמיכה בדעתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על ההסכם. "אני שמח שטראמפ אמר כי הסכם זה לא יימשך" אמר. "אם יש הסכם רע ואתה עומד בו, זה לא עוזר לך. טראמפ הוא זה שיחליט בנוגע להישארות בהסכם, ואני סומך על שיקול דעתו. הוא יעשה את הדבר הנכון עבור ישראל ועבור העולם".

עוד הוסיף והזהיר כי "בעוד כמה שנים תהיה לאיראן את היכולת לבנות פצצות גרעיניות רבות. איראן מאיימת להחריב את ישראל, והיא גם שונאת את ארה"ב. אסור שלמשטר הזה יהיה נשק גרעיני".

כזכור, נשיא ארה"ב הזהיר לפני מספר חודשים כי לא יאריך את תוקפו של הסכם הגרעין במידה ולא יוכנסו בו שינויים נרחבים. לטראמפ יש עד ה-12 במאי כדי לקבוע האם ההסכם יעודכן ויוארך- או שארה"ב תפרוש מההסכם ותבטל אותו. במידה וההסכם יבוטל, טראמפ יוכל לחדש את הטלת הסנקציות על המדינה.

מנגד, באיראן מאיימים להגיב בחריפות במידה וההסכם יבוטל על ידי האמריקאים. בכירים בממשלת איראן הזהירו בשבועות האחרונים כי הם שוקלים תגובות שונות לפרישה, ביניהם העשרה מחודשת של אורניום ופרישה מהאמנה למניעת הפצת נשק גרעיני.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יישר כוח נתניהו תודה.
מנחם | 01-05-2018 14:26
תיהיה חזק