הרב אליעזר שנוולד: "המשך של הנסים שציינו ביום העצמאות"

הרב אליעזר שנוולד: "המשך של הנסים שציינו ביום העצמאות"

הרב אליעזר שנוולד מביע שמחה מתפיסת סודות תכנית הגרעין האיראני על ידי מדינת ישראל: "זהו מעין מבצע אנטבה של עולם המודיעין"

author-image
"המשך של הניסים שציינו ביום העצמאות"
  הרב אליעזר שנוולד (קרדיט צילום: אליאור לוי)

ראש ישיבת ההסדר 'מאיר הראל' במודיעין ואופקים, אל"מ (במיל') הרב אליעזר שנוולד, מביע הבוקר (שלישי) שמחה חגיגית בעקבות חשיפת ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה ישראל הצליחה לשים יד על סודות תכנית הגרעין האיראנית, ואומר כי מדובר בנס של ממש.

"היום הוא יום משמעותי בתולדות מדינת ישראל", אומר הרב שנוולד לסרוגים. "המשך של הניסים שציינו והודינו עליהם ביום העצמאות על הקמת המדינה והנסים של הישגיה ושל יכולת השרידות והקיום שלה מול האתגרים הקיומיים שעמדו ועומדים בדרכה. מדינת ישראל הצליחה להביא הישג מודיעיני מדהים וחסר תקדים ברמה הישראלית וברמה הבינלאומית".

הרב שנוולד סבור כי "זהו מעין מבצע אנטבה של עולם המודיעין. לחדור לעומק האיזור השמור והסודי ביותר של פרוייקט הגרעין האיראני, לאסוף את החומרים, בהיקף בלתי נתפס, ולהביא אותם לארץ. כדי לחשוף אותם בפני כל העולם. אין ספק שביום זה העולם מוצא את עצמו נדהם פעם נוספת מול התחכום, התעוזה, והיכולת של מדינת ישראל וקהיליית המודיעין שלה. 'אז יאמרו בגויים הגדיל ד' לעשות עם אלה, הגדיל ד' לעשות עמנו".

למרות השמחה הרב שנוולד לא שוכח לרגע את האיומים נגד מדינת ישראל: "מכאן ואילך נפתח עידן חדש, במאבק על הגנת מדינת ישראל מול איומים שלא ידענו עד כה, ובמשך שנים המדינה נערכה בהכנת אמצעי הגנה נגדם. מדינת ישראל וראש הממשלה ניצבים כיום כמנהיגי העולם במאבק מול ההתעצמות האיראנית הקיצונית. וכולנו תקווה שהעולם יתעשת ויתגייס כדי לבלום את האיראנים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו