עורכי דינו של ראש המכינה בתגובה ראשונה - סרוגים

עורכי דינו של ראש המכינה בתגובה ראשונה

נתי שמחוני ואסף קליין- עורכי דינו של מנהל מכינת 'בני ציון', יובל כהאן, פרסמו הערב תגובה ראשונה בשמו שעיקרה דחיית הפרסומים בתקשורת מאז האסון

חילוץ תלמידי המכינה מנחל צפית

(צילום: דוברות המשטרה)

האסון בדרום.

נתי שמחוני ואסף קליין- עורכי דינו של מנהל מכינת 'בני ציון', יובל כהאן, פרסמו הערב (ראשון) תגובה ראשונה בשמו שעיקרה דחיית הפרסומים בתקשורת מאז האסון.

עורכי הדין סיפרו על המצב בו שרוי כהאן ואמרו כי "יובל דואב וליבו קרוע בשל האסון הנורא ואובדן חייהם של הנערות והנער, תלמידיו ומי שעתידים היו ללמוד במכינה".

השניים הוסיפו כי "עמדתנו הינה כי לא יהא זה לנכון, לעת הזאת, להתייחס לפרסומים השונים באמצעי התקשורת ורק נדגיש כי אינם משקפים את הדברים כהווייתם".

"יובל משתף פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה מתוך רצון כן כי רשויות האכיפה יבדקו את הנושא עד תום ויגיעו לחקר האמת", חתמו.

ביום שישי האחרון האריך בית משפט השלום בבאר שבע את מעצרו של כאהן עד ליום השלישי הקרוב. גם מעצרו של המדריך במכינה- אביב ברדיצ'ב הוארך עד ליום שלישי.

במשטרה חושדים כי כהן וברדיצ'ב ידעו עוד לפני הטיול על ההתרעות לשיטפונות ובכל זאת הוציאו את הנערות והנערים ליעד. בנוסף עלה חשד לסתירות בין גרסתו של המדריך לזו של מנהל המכינה, בנוגע למסלול הטיול שאושר, שלגביו כל אחד מהם סיפק גרסה שונה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
דואב דואב אבל שיקח אחריות הבחור
מאן | 29-04-2018 21:36
עצת אחיתופל
2
בצער רב ההחלטה שלו היתה גרוע בלי קשר לעונש
יוסי | 30-04-2018 7:33
למעשה העונש הוא קיבל לכל חייו על מצפונו החיים של עשרה נפשות. אבל אחרי שיום לפני נהרגו שני אנשים בגלל שיתפון, אחרי התראות כל המנורות היו דלוקות איך ? לא יורד לסוף דעתו של האיש.
3
לא לשפוט מי אנחנו
סתם | 30-04-2018 12:38
די
4
ממעשיו ניכר שהוא פסיכופאט חסר אמפטיה לאחרים. דואב רק על עצמו.
ראובן | 30-04-2018 13:02
לא פלא שהנערות והנערים ראו בו גורו נערץ וצייתו לו והלכו ביודעין אל מותם למרות שהיה ברור להם שהם מסתכנים. לפסיכופאטים יש אישיות כריזמטית שגורמת לאנשים תמימים להעריץ אותם ולנהות אחריהם. כל ההתגייסות של חבריו ומקורביו להעתיר עליו תמיכה וחיבוקים וללמד עליו זכות וכל ההימנעות מהאשמתו עי הניצולים ומשפחות הקרבנות וחניכי המכינות מורים על כך שהם כולם נופלים באותו פח של הערצת הפסיכופאט הכריזמטי. הוי האירוניה המרה: לחוש אמפטיה כלפי אדם אנוכי ונרקיסיסט שאינו מסוגל לחוש אמפטיה לאחרים, אפילו לא לקרבנות מעשיו הנואלים ולבני משפחותיהם האבלים???
נשמע כמו כת והגורו של הכת שמצליח להפיל שולל את מאמיניו העוורים
מוזר | 03-05-2018 19:39
נשמע שיש לו עדת מאמינים שבויים שלא מצליחים לראות את המציאות ואת האחריות שלו לאסון הנורא.