''לא פוטושופ'': הרשת מצאה כפילה לטראמפ

''לא פוטושופ'': הרשת מצאה כפילה לטראמפ

הגולשים לא הצליחו להישאר אדישים לדמיון המפתיע בין דולורס לייס אנטלו, חוואית מבוגרת מספרד לבין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. "הבת שלי לא מפסיקה לדבר על הדמיון בנינו" סיפרה דולורס

author-image
משגע את הרשת: הכפילה הספרדייה של טראמפ
  (צילום:מתוך טוויטר)

בזמן שטראמפ עסוק במיוחד במפגש העתידי עם שליט צפון קוריאה קים ג'ונג און- ברשת בינתיים טוענים כי מצאו לו כפילה ספרדייה ואפילו כבר העניקו לה את הכינוי הרשמי: "דונלד טראמפ של קוסטה דה מורט".

מאז הימים הארונים תמונתה של דולורס לייס אנטלו, חוואית מננטון, לה קורונה שבספרד- הפכה לאחד הדברים הכי ויראליים ברשת.  זאת בזכות אלפי גולשים ששיתפו את תמונתה, בטענה כי היא דומה באופן מפחיד ומפתיע כאחד לנשיא טראמפ.

"זה לא, אני חוזר, לא פוטושופ!" צייץ גולש וקבע "לדונלד טראמפ יש כפילה והיא לטינית". הגולשים לא נשארו כמובן אדישים, לכך שרק לאחרונה טראמפ נראה עם את חפירה בזמן ששתל יחד עם נשיא צרפת עץ והביאו שלל בדיחות והשוואות בין החוואית מספרד לבין טראמפ.

 

"הבת שלי לא מפסיקה לדבר על הדמיון בנינו" סיפרה דולורס בראיון ל-The New York Post. "אמרו לי שהתמונה שלי תהפוך אותי למפורסמת, אבל לא ממש הבנתי למה".

"תאר לעצמך אם היינו במשפחה של דונלד טראמפ!" אמרה בתה אנה בהומור.  בהמשך הראיון הסבירה דולורס כי היא כחקלאית פשוטה בכלל לא מתעניינת בפוליטיקה ולכן גם לא ממש מבינה את כל הרעש סביבה, אך משערת כי הדמיון בינה לבין הנשיא נובע בגלל צבע שערה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לא נעים
שיר | 30-04-2018 10:34
אם לפחות זה היה גבר.