עלה ל-10 מניין ההרוגים; אלה שמות הנערים והנערות - סרוגים

עלה ל-10 מניין ההרוגים; אלה שמות הנערים והנערות

גופתה של הנעדרת האחרונה נמצאה ובכך עלה מניין ההרוגים באסון בדרום לעשרה- 9 נערות ונער אחד. שמותיהם של חלק מההרוגים הותר לפרסום. מועדי הלוויות יתפרסמו בהמשך

עלה ל-10 מניין ההרוגים; אלה שמות הנערים והנערות

עלה לעשרה מניין ההרוגים באסון בדרום בו נסחפו תלמידים בנחל צפית בערבה, כאשר הנערה האחרונה שנעדרה נמצאה ללא רוח חיים.

שמותיהם של תשעה מעשרת הנערים שנהרגו בשיטפון הותרו לפרסום: צור אלפי (17) ממזכרת בתיה, אלה רבקה אור (18) ממעלה אדומים, יעל סדן מירושלים, רומי כהן מהמושב מאור, אגם לוי מהמושב חרות, מעיין ברהום מירושלים, שני שמיר משוהם, עדי רענן ממושב מכמורת וגלי בללי, בת 18 מגבעתיים.

אלה אור

צור אלפי, תלמיד כיתה י"ב בתיכון רבין במזכרת בתיה, התקבל למכינה הקדם-צבאית 'בני ציון' בתל אביב, מטעמה יצא הטיול בן היומיים שהסתיים באסון, והיה אמור להתחיל ללמוד בה בשנה הבאה. ראש מועצת מזכרת בתיה, מאיר דהן, סיפר עליו ל-ynet: "הוא היה ילד מקסים, ספורטאי, רק לפני שלושה שבועות כיכב על הבמה בהופעות של מגמת התיאטרון. ילד ערכי, הומניסט, חברותי, ששאף להיות מחנך".

צור אלפי

אלה אור ממעלה אדומים, היתה תלמידה בביה"ס אמי"ת בנות בעיר, אימה שרית אנג'ל-אור מנהלת את ביה"ס היסודי" נופי הסלע". העיר כואבת, המומה, אבלה ומחבקת את המשפחה ומשתפת בצערה. אלה הייתה בת הזקונים מבין ששה אחים ואחיות.

מעיריית מעלה אדומים נמסר: "העיר מעלה אדומים משתתפת בצערם של משפחות הנערים והנערות שנספו באסון הנורא בדרום, ובכללן משפחתה של אלה אור ז"ל, בתם של יצחק ושרית אור".

יעל סדן הייתה תלמידה במכינה הקדם צבאית. בתיכון הישראלי למדעים ולאומנויות בירושלים, בו למדה בשנה שעברה, קיבלו בהלם אץ הידיעה על מותה: "היא הייתה ילדה חייכנית, עם חוש הומור, כוריאוגרפית מוכשרת, תמיד היה כיף להיות לידה", סיפרה המורה שלה, ליאן יפה זיגלפד.

חילוץ תלמידי המכינה מנחל צפית

צילום: דוברות המשטרה

יעל סדן

אגם לוי

רומי כהן

שני שמיר

גלי בללי

מעיין ברהום

אילן בר שלום

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אייך תגברים על האסון
נחמה | 27-04-2018 10:02
אם יש אדם שעבר עליו אסון שכל משפחתו הלכה לעולמה בשריפה בניו יורק והוא אומר בקול גדול ברוך דיין אמת ומצדיק את הדין ומקבלו באהבה אז אין פוסטתראומה אלא תשובה ומעשים טובים מלאים את חייו ומקוים לתקן את העבר ולקבל על העתיד
2
עם כל הכבוד לנפטרים
יהודי | 27-04-2018 14:09
שכל עם ישראל אבל עליהם ובוכה על פטירתם. למה אתר דתי מפרסם תמונות לא צנועות שלהם? בטח שזה לא יהיה לעילוי נשמתם. עוון חמור.
תגובה ל-2
יהודייה כואבת | 30-04-2018 16:37
תתבייש. 10 נערים נהרגים וזה מה שמעניין אותך? זו היתה דרכם הם היו חילונים כך שניתן להסיק מכך שיהיו עם לבוש קצר. חוץ מזה לא היה פה שום דבר רעלא צנוע. אם מפריע לך- אל תסתכל. ממש בושה איך שאתה מדבר. אלו היו הם. שיציגו אותם כמו שהם ולא אחרת. כואב מאוד שכך אתה מדבר. כואב הלב על 10 שנהרגו-יהי זכרם ברוך, נערות ונער פלא! ממש הטובים שבעם! יהודייה כואבת.