מתקפה מבית: "מה ברק רוצה? בגללו נתניהו רוה"מ" - סרוגים

מתקפה מבית: "מה ברק רוצה? בגללו נתניהו רוה"מ"

השר ומזכ"ל מפלגת 'העבודה' לשעבר, אופיר פינס, יוצא במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר אהוד ברק- בממשלתו הוא כיהן כשר הפנים- ומאשים אותו בבחירתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה

author-image
מתקפה מבית: "מה ברק רוצה? בגללו נתניהו רוה"מ"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

השר ומזכ"ל מפלגת 'העבודה' לשעבר, אופיר פינס, יוצא הבוקר (רביעי) במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה ושר הבטחון לשעבר אהוד ברק– בממשלתו הוא כיהן כשר הפנים- ומאשים אותו בבחירתו של בנימין נתניהו לראשות הממשלה.

בראיון ל'כאן ב', אמר פינס כי "אהוד ברק אחראי ראשי לזה שנתניהו ראש ממשלה. הוא היה שר ביטחון שלו, סירב ללכת לאופוזיציה, לא רצה שציפי לבני תהיה ראש ממשלה". פינס התייחס לביקורות שברק מטיח מעת לעת בנתניהו ואמר: "מה אתה רוצה מביבי? הרי היית איתו יד ביד. אלה דברים בטלים".

נזכיר, כי ברק כיהן כשר ביטחון בממשלתו של אהוד אולמרט ומאוחר יותר בממשלתו של נתניהו.

בנוסף, פינס התייחס גם לתפקודו של אבי גבאי כראש המפלגה, ואמר: "למפלגת העבודה יש מנהיג מצוין שקוראים לו אבי גבאי. אני מזהה פה מנהיג שהחליט ללכת בדרך הקשה ולהחזיר אליו את האמון של הבייס ושל ציבורים אחרים בישראל, והוא מסוגל להנהיג את המחנה הזה ולהיות האיש האלטרנטיבי נגד נתניהו".

פינס, שהשתתף אמש בועידת מפלגת העבודה, סיפר כי "אני ראיתי אתמול מפלגה די מאוחדת אחרי גבאי. אף אחד לא באופוריה אבל ראיתי שהם מבינים שאם המחנה לא יהיה מאוחד אין להם סיכוי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אכן, גבאי מנהיג אמיתי. סוף סוף מבינים את זה ב"עבודה"
יש סיכוי לשינוי! | 25-04-2018 13:29
רבותיי הסרוגים - האם אינכם רואים מה מנהיגיכם מעוללים למדינה?! האם באמת אתם מעדיפים לחיות תחת שלטון טוטליטרי שריסק את כל הבלמים והאיזונים הפנימיים (בית המשפט, דעות שונות שמותר להשמיע מחוץ לעמדות השלטון הרשמיות, חוק כללי שחל על כולם, הוגנות אישית של מנהיגים במקום שחיתות ונהנתנות)? זו המדינה היהודית שאליה פיללתם? טורקיה היהודית? שתהיו לי בריאים, סרוגים יקרים שלי!
2
כולנו יודעים כי גם אבי גבאי וגם הטיפש ברק אהוד. חייבי ם להתאשפז למשך שנה בבי''ח לחולי נפש. די מהם!!!
עמוס | 25-04-2018 14:40
לדעתי. שאביל'ה יחזור למכור אבטיחים. ואהוד'לה ברק ימשיך לטרטר את המוח של אשתו הראשונה