נשים, משרד הבריאות מזהיר משימוש בתכשיר הזה - סרוגים

נשים, משרד הבריאות מזהיר משימוש בתכשיר הזה

משרד הבריאות פרסם אזהרה מצריכה ורכישה של מוצרי דאודורנט 'ליידי ספיד סטיק': "משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עשוי להזיק לבריאות הציבור"

author-image
נשים, משרד הבריאות מזהיר משימוש בתכשיר הזה

 

משרד הבריאות פרסם הערב (שלישי) אזהרה מצריכה ורכישה של מוצרי דאודורנט "ליידי ספיד סטיק".

בהודעה שנמסרה מטעם המשרד נאמר: "משרד הבריאות מזהיר את הציבור כי שימוש במוצרים שלא קיבלו רישיון משרד הבריאות או שימוש במוצרים שלא על פי תנאי רישיונם עשוי להזיק לבריאות הציבור".

על פי ההודעה מדובר במוצרים "LADY SPEED STICK INVISIBLE GEL 24/7" ו-"LADY SPEED STICK 48H 24/7" מתוצרת קולגייט פלמוליב ארה"ב, המשווקים מבלי שנבדקו וללא רישיון משרד הבריאות.

על גבי שני הדאודורנטים נרשם בתווית כי הם מיוצרים בקולגייט פלמוליב, ניו יורק, ארה"ב וכי הן מיובאות על ידי "איינשטיין צור יבוא יצוא וסחר בינ"ל בע"מ". "הציבור מתבקש שלא לעשות שימוש במוצר זה שהרכבו ואיכותו אינם ידועים ולהחזירו לנקודות המכירה", הבהיר המשרד.

"יש לבדוק היטב כי התמרוקים בהם נעשה שימוש הינם תמרוקים מאושרים בלבד שאינם מכילים חומרים נוספים שהרכבם לא נבדק ובטיחותם לא ידועה. ניתן לבדוק באתר האינטרנט של משרד הבריאות במאגר התמרוקים את קיומם של רישיונות לתמרוקים ואת מטרת השימוש המאושרת".

מ"שסטוביץ", היבואן הרשמי של "ליידי ספיד סטיק" בישראל, נמסר לאתר מאקו: "מדובר במוצרים ביבוא מקביל. כל הדאודורנטים של ליידי ספיד סטיק ביבוא שסטוביץ הינם בעלי רשיון משרד הבריאות ובטוחים לשימוש".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו