מנהלים קבוצות בוואטסאפ? כדאי שתיזהרו - סרוגים

מנהלים קבוצות בוואטסאפ? כדאי שתיזהרו

אפליקציית המסרים הפופולארית השיקה עדכון חדש, שיגרום לבלגן בקבוצות הוואטסאפ. החל מהיום כל מי שמנהל קבוצה יוכל להדיח מנהלים אחרים מתפקידם ולהפוך אותם למשתמשים "רגילים"

author-image
מנהלים קבוצות בוואטסאפ? כדאי שתיזהרו
  (צילום: שאטרסטוק)

לידיעת מנהלי הקבוצות בוואטסאפ: אפליקציית המסרים הפופולארית השיקה עדכון חדש לאפליקציה בכל הפלטפורמות, אשר יכול ליצור בלגן של ממש בקבוצות.

החל מהיום, כל מנהלי הקבוצות יכולים להדיח אחד את השני מתפקידם, ובכך ולהפוך אותם למשתמשים "רגילים". עד כה, מנהל שהיה רוצה להסיר את הרשאות הניהול של מנהל אחר היה צריך להוציא אותו מהקבוצה, ואז להחזיר אותו מחדש.

כדי להדיח מנהל, על המשתמש ללחוץ על שם הקבוצה, ואז למצוא את המנהל שתרצו להוריד, ללחוץ על השם או המספר שלו, ולבחור בתפריט שנפתח את האפשרות "בטל הרשאות מנהל". בכך המנהל המודח יורד למשתמש רגיל, ולא יוכל להוסיף אנשים חדשים לקבוצה, לסלק אנשים אחרים מהקבוצה, או ליצור לקבוצה קישור הצטרפות.

ליכולות החדשות יש גם מגבלה אחת: אין אפשרות להסיר את סמכויות הניהול של  מי ששימש כמנהל הראשון של הקבוצה. לומר, מי שהחליט להקים את הקבוצה תמיד יהיה מנהל ויהיה חסום מפני "מרד" אפשרי של שאר המנהלים. חסימת ההדחה מצטרפת לחסימה הנהוגה כבר זמן רב בוואטסאפ, האוסרת על מנהלים להסיר את מייסד הקבוצה- אלא אם כן הוא מחליט לעזוב את הקבוצה בעצמו.

כדי לקבל את האפשרות החדשה, צריך רק לעדכן את הוואטסאפ דרך חנות האפליקציות של אפל, גוגל או ווינדוס, בהתאם לפלטפורמה שבה אתם משתמשים. האפשרות החדשה תתווסף לוואטסאפ במחשב באופן אוטומטי, אך רק אם ברשותכם גרסה מעודכנת של האפליקציה בטלפון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו