ליברמן: "מי חיסל אותו? אולי ג'יימס בונד" - סרוגים

ליברמן: "מי חיסל אותו? אולי ג'יימס בונד"

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס לחיסולו של מהנדס חמאס במלזיה ואמר כי יפעל למנוע את כניסת הגופה לעזה. על סערת נטלי פורטמן אמר: "היא עשתה טעות"

author-image
ליברמן: "מי חיסל אותו? אולי ג'יימס בונד"
  (צילום: Marc Israel Sellem/POOL)

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ראשון) לחיסולו של מהנדס חמאס במלזיה ואמר כי יפעל למנוע את כניסת הגופה לעזה.

בראיון לגל"צ, אמר ליברמן: "אפשר לייחס את זה לג'יימס בונד. ארגוני הטרור מחפשים כל הזמן לפגוע בישראל. הדרישה למנוע את כניסת הגופה לא ברורה לי. העברנו למצרים את עמדתנו, שלא יכניסו הגופה דרך מעבר רפיח. אנחנו פועלים בצינורות המתאימים".

על הרג המפגינים בעזה אמר ליברמן: "ראשי חמאס מסתתרים מאחורה ושולחים את הילדים קדימה. האחריות על חמאס. גם האירועים ביום שישי ייבדקו כמו כל אירוע מבצעי בצה"ל. עושים הפקת לקחים כל יום שישי. אני מגבה באופן מלא את חיילי צה"ל".

יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', התייחס לאיומים המשוגרים מצידה של איראן לעבר ישראל ואמר כי "האיומים אינם חדשים. אנחנו ערוכים לכל, לא מזלזלים באיומים האיראניים. קבענו מדיניות ברורה – לא נאפשר התבססות איראנית בסוריה. אנחנו עשינו הכל, הבעיה אינה ישראל".

על סירובה של השחקנית נטלי פורטמן לקבל פרס בגלל מדיניות נתניהו אמר ליברמן: "הפרס לא שייך לנתניהו, זה פרס מטעם מדינת ישראל. אני יכול רק להצטער על החלטתה. היא עשתה טעות וחבל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ליברמן - הכל רק בידי הקב"ה ולא בידי צה"ל
ליברמן - הכל רק בידי הקב"ה ולא בידי צה"ל | 22-04-2018 10:47
ליברמן - הכל רק בידי הקבה ולא בידי צהל