מרים פרץ לנשיאות מדינת ישראל/ אמיר איבגי - סרוגים

מרים פרץ לנשיאות מדינת ישראל/ אמיר איבגי

אישיותה, צניעותה, פועלה, נועם דרכיה, סיפור חייה ובעיקר בזכות הלבבות הרבים שפתחה – הופכים את הגברת פרץ למי שראויה לעמוד בראש מוסד הנשיאות. לא רק "אם הבנים" – אלא "האמא של מדינת ישראל", הנשיאה שלנו

author-image

(תמונה ראשית: צילום מסך מתוך פייסבוק)

"מרים פרץ לנשיאות". התגובה הספונטנית הזאת לנאום המכונן והמרגש של כלת פרס ישראל צריכה להפוך למציאות. כן, ראוי וצריך שהגברת מרים פרץ תהיה הנשיאה הבאה של מדינת ישראל. ככה, פשוט.

אישיותה, צניעותה, פועלה, נועם דרכיה, סיפור חייה ובעיקר בזכות הלבבות הרבים שפתחה – הופכים את הגברת פרץ למי שראויה לעמוד בראש מוסד הנשיאות. לא רק "אם הבנים" – אלא "האמא של מדינת ישראל", הנשיאה שלנו.

פרץ דיברה על מעיינות של אהבה, אך דבריה כמים חיים: "אין בידי יצירה, לא אוכל להצביע על תגלית שגיליתי או על נוסחה שפתרתי, יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים בהודעות שבר נוראיות, נפילת בני בכורי אוריאל בקרב בלבנון, פטירת אישי אליעזר משברון לב, ונפילת בני השני אלירז בקרב בעזה. מתוך תהומות הכאב, נבעו מעיינות של אהבה. וכשהלב מלא אמונה, הוא יכול לעמוד באתגרים קשים, הוא יכול ליצור יצירות גדולות. זו יצירתי. היא נטועה בלבבות, הפכתי את יגוני לניגון חדש".

ואיזה ניגון, מרים, ראי איזה ניגון. ראי כמה רבים הצלחת לסחוף לניגונך. במילותייך נגעת באלה, כמו הורייך, שיודעים לומר רק "ירושלים, שלום, תורה ותודה", ובאלה, שועי ארץ, שעמדו והריעו לך.

ועכשיו, עכשיו צריך שהניגון הזה יגבר. עכשיו צריך להביא את פרץ ואת ניגונה אל מקום בו יהדהד לכל עבר, לבית הנשיא. הנה לנו אשה, לא פוליטיקאית, אשת חינוך, אם שכולה, מזרחית ומעל לכל: דמות שנושאת עמה מטען ערכי כל כך עשיר ומיוחד שסוחף אחיו.

אל תתנו להתרגשות ולתקווה שעוררה פרץ לשקוע. שאו אותה על כפיים.

מרים פרץ לנשיאות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
מרים פרץ
יצחק | 20-04-2018 11:27
אישה של המדינה.דגולה צנועה,ומקרבת לבבות
2
לו יהי. מהנשים הצדקניות שבדור. סמל לגבורה יהודית. יתפטר נא ריבלין וימסור את הכסא לאשה חכמה זו
יפתח | 20-04-2018 11:37
היא תדע לתקן את כל הקלקולים שקלקל הריבלין הלזה. ותודה לאיבגי הנחמד שהעלה הצעה מיוחדת זו
3
מחברת ולא מפלגת. ומי שהקשיב, יכל להבחין בקונטרה ל"בני עמי בחרו בטרור..."
אבי | 20-04-2018 12:13
.
4
אבל גם גרוסמן אב שכול
מההה | 20-04-2018 12:25
אולי יהיה הנשיא המזרחי והנשיא האשכנזי? תכבדו גם את השמאל קצת בחייאת
מוציא דבת הארץ רעה
דוד | 21-04-2018 23:57
מי שמוציא דיבת הארץ רעה לא ראוי לעמוד בראשה מי שמדבר טוב על עם ישראל, ומסר נפשו וגופו, ראוי לייצג את האומה
5
מרים פרץ לנשיאות
דוד | 20-04-2018 12:35
אכן ככ נכון מוסד המשיאות צריך תהיות מוסד מעל הפוליטיקה לא קשור כלל לפוליטיקאים. אנשים מורמים מעל היודעים להיות קשובים לכל חלקי החברה ומקור כוחם מצורשת ישראל סבא זוהי מרים פרץ רעיון נפלא שצריך לרטות איך לממש אותו מחלום למתיאות מגיע לה מגיע לאישיותה ומגיע לאזרחי ישראל נשיאה כסו בגובה העיניים הצופה למרחקים עם כוחות מיוחדים..
6
הוצאת לנו את המילים מהפה
דוד כהן | 20-04-2018 13:33
בדיוק, כשראינו את דבריה של מרים פרץ. כולנו אמרנו. צריך להריץ אותה לנשיאות , דמות הירואית כזו , עם ענווה מיוחדת וכוללת את כלל ישראל.משב רוח ערכי ומרומם.חשבנו איך לעשות זאת . והנה כנראה שלא רק אנו חשבנו כך גם אתה אמיר אבגי חשבת כך . מוכן לעזור ולסייע בכל מה שאדרש. דוד כהן אילת
7
תומכת מאוד מאוד
שמרית | 20-04-2018 14:23
נקווה שהפוליטיקאים הפעם יעלו רמה
8
לא כל דרשן נשיא
ציפי | 23-04-2018 6:12
להיות נשיא דורש קישורים אחרים חוץ מדרשות וקריאה לאהבת חינם לכן לא צריך להגזים
9
מרים פרץ
אופיר | 23-04-2018 17:34
צדקת גדולה מהחיים בכמה וכמה דרגות מעל כולם ריגשה את כל עם ישראל
אמיר אבגי, אתה צודק אבל...
מבקש לדייק | 24-04-2018 19:10
אי אפשר לדעת מה יקרה למרים פרץ כאשר היא תהיה נשיאה. היא אישה נפלאה עם עוצמות מיוחדות אך ריצה לנשיאות אולי זה יותר מידי בשבילה. אינני יודע אם אפילו היא יודעת לדבר אנגלית ברמה בסיסית ביותר, והאם היא מכירה ויכולה ליצג אותנו נאמנה בכל המדינות בחול. מסר האחדות הוא חשוב אך אין די בו כדי להריץ מישהו לנשיאות. אמנם מסכים עם הנאמר על ידי הגולשים שבמובנים שהיא חזקה בהם, היא אמיתית וכנה ולא מניפולטיבית ותככנית, ביחס לאחרים.
10
רעיון מבריק! האשה הזאת נגעה בלב כולם, אין מי שנשאר אדיש. בהחלט דוגמא לצניעות
טלי | 25-04-2018 0:24
ועשייה בלי קשקשת, התרפסות ורצון לשאת חן בעיני כולם רק כדי לקבל תפקיד כמו הנשיא המהן ששכח בכלל שהוא ימני קיצוני וחבל לדבר על אדלשטיין הנפוח, בעצם על מה? שכחתי! בואו נפעל שהאשה הצנועה וישרת הדרך, תשב בבית הנשיא ותמלא אותו בערכים ובאהבת הארץ.