יהודי או ערבי? זו האמת מאחורי ירי הזיקוקים בלוד - סרוגים

יהודי או ערבי? זו האמת מאחורי ירי הזיקוקים בלוד

משטרת ישראל עצרה בצהריים את דודו אברהם, תושב העיר לוד בן 37, בחשד שהוא זה שירה אמש זיקוקים בזמן הצפירה בטקס יום הזיכרון בעיר. על אף שהוא נושא שם יהודי, ראש העיר טוען כי מדובר במוסלמי


משטרת ישראל עצרה בצהריים (רביעי) את דודו אברהם, תושב העיר לוד בן 37, בחשד שהוא זה שירה אמש זיקוקים בזמן הצפירה בטקס יום הזיכרון בעיר.

מיד לאחר המעצר עלו טענות כי בניגוד להערכות הראשוניות לפיהן אזרח ערבי הוא זה שירה זיקוקים, מי שעזה זאת הוא אזרח יהודי. אלא שאז התחילה מלחמת גרסאות כשאחת מהן היא שאברהם הוא חצי יהודי- בן לאב יהודי ולאם מוסלמית.

מי שזעם על קטלוגו של אברהם לעם היהודי, הוא ראש העיר לוד, יאיר רביבו, שפרסם בפייסבוק פוסט זועם בו הוא טוען כי מדובר במוסלמי שבשנה האחרונה היה אחראי ללא מעט פרובוקציות בעיר.

יאיר רביבו (צילום מסך מתוך פייסבוק)

לדברי רביבו: "מדובר בתושב לוד ערבי מוסלמי שיש לו במשפחה גם שורשים יהודיים לאחר שאביו, איתו הוא לא בקשר, התגייר. הוא חי כערבי בשכונת הרכבת בלוד וכך גם מציג את עצמו. שמו המלא הוא דאוד מחמוד חסנין".

רביבו סיפר כי "בשנה האחרונה הוא מהווה גורם קיצוני שמחבל בדו קיום בין יהודים לערבים, ומהרגע הראשון שנורו הזיקוקין עלה בי חשד שהוא עומד מאחרי הפרובקציה הזו כפי שאכן קרה. מוזמנים לחפש ולקרוא בדף שלי מאות תגובות קיצוניות ומסיתות שלו לאחר שבשנה האחרונה הוא חיפש בכל דרך לחבל ביחסים בעיר לוד".

"אני משבח את המגזר הערבי בלוד ואת חברי המועצה הערביים שגינו מיד את המעשה וגם הם היו מודעים בשנה האחרונה לפרובוקציות של אותו דודו אברהם. רשמתי שחייב לשתף כי בחלק מהתקשורת מודיעים שלפי השם מדובר ביהודי (אגב, הוא כזה מגוחך כי בדיון על מנת להשתחרר הוא אמר "אני יהודי ורוצה לחגוג היום עצמאות". פחדן, תהיה גבר, ותעמוד מאחרי המעשה הנבזי שלך אם עשית אותו). אני בכל מקרה עומד מאחרי דבריי אמש ולאחר שיורשע מי שעשה את זה אנו נמצה איתו את הדין בכל דרך חוקית שתעמוד לרשותנו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ע"פ רביבו, גם יגאל עמיר, אברושמי ואפילו גולדשטיין לפחות חצי ערבים ...
אור | 18-04-2018 16:57
אההה
ואתה, אור, אדיוט מושלם!
יוסי | 18-04-2018 23:27
ואתה, אור, אדיוט מושלם!
הרבה מפגעים ומחבלים יהודים עושים פיגועים בשמות ערבים
דודו שיודע הכל | 18-04-2018 21:39
כן גם מטעני חבלה ... עושים אותם יהודים קיצונים
2
תהרוס לו את הבית יא גזען
אני | 18-04-2018 22:19
דפוק
3
איזה עבירה בדיוק הוא עבר?
א | 18-04-2018 23:39
לצערינו, יהודים מחללים פה כל יום עניינים שבקדושה וממש ממש לא ראיתי שאתר סרוגים מבכה על זה. עם שמזלזל בעכרים האמיתיים, איזה זכות יש לו לעצור מי שהדליק זיקוק. וסתם לידיעה, אני ממשפחה שכולה מתשח.