תיעוד מקומם: במהלך הצפירה- מופע זיקוקים. צפו - סרוגים

תיעוד מקומם: במהלך הצפירה- מופע זיקוקים. צפו

במהלך צפירת הדומייה אמש בפתיחת יום הזיכרון לחללי מערכות ונפגעי פעולות האיבה, נשמעו בלוד קולות נפץ לאורך כל הצפירה כשתושבי העיר הערבים ירו זיקוקים. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

author-image


זעזוע בלוד.

במהלך צפירת הדומייה אמש (שלישי) בפתיחת יום הזיכרון לחללי מערכות ונפגעי פעולות האיבה, נשמעו בלוד קולות נפץ לאורך כל הצפירה כשתושבי העיר ירו זיקוקים.

בעקבות תלונות רבות של תושבים משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע.

ראש העיר לוד, יאיר רביבו, אמר לאחר שהשתתף בטקס זיכרון בעיר, כי "כוחות המשטרה פשטו על בית בשכונת הרכבת ואני מבטיח לכם שהיד שהפעילה את הזיקוקים תקלל את היום שבו היא נולדה".

"זו חציית קו שלא נוכל להשלים עמה", הוסיף רביבו. "להם יש עפיפונים וזיקוקים – אבל לנו יש מדינה לתפארת. מחר בערב, בעזרת השם, יהיו מטחי זיקוקים של כבוד וגאווה. להם יש עליבות ולנו יש ניצחון".

בתוך כך, אתמול נעצרו שלושה צעירים מירושלים בחשד ששרפו דגלי ישראל. בחיפוש שערכו השוטרים נתפסו שני דגלי ישראל שרופים וכן מצתים שעל פי החשד שימשו לביצוע העבירה. החשודים, צעירים תושבי מזרח ירושלים, הובאו לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תגיב בנחישות וללא פשרות כנגד כל ניסיון או פגיעה בסמלי המדינה, תוך דגש על עבירות הנעשות במכוון ובאופן פומבי לרגל חגיגות יום העצמאות ה-70 ועלולות להפר את הסדר הציבורי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
הכתבה מכלילה ומקוממת
שי | 18-04-2018 10:12
תושבי העיר הערבים?, באמת? לפי הבנתי העובדות הם שהיו זיקוקים (אכן מקומם), ובינתיים יש עצור אחד. חבל שאתם רק מנסים ללבות שנאה ופחד. אני מבין שזה מביא קוראים, אבל באיזה מחיר לחברה ולמדינה? אני לתומי חשבתי שהסרוגים הם פטריוטים שמעוניינים לקרב בין חלקים במדינה. מסתבר שגם באתר שמתימר לייצג את המגזר, העיקר הטראפיק והרווחים, לעזאזל עם כל השאר
ועכשיו התברר שהעצור יהודי!
שי | 18-04-2018 17:20
ולתושב לוד: א. אולי אתה צודק וחלק לא מבוטל מהציבור הערבי מסכימים, אבל יש הבדל בין לבצע לבין להסכים. חוץ מזה אולי אתה טועה לגמרי ורק בודדים מסכימים? הרי אין לך נתונים, רק הרגשה ב. עכשיו שהתברר שזה בכלל יהודי, מי התמים פה? רוב מי ששמע על האירוע (כולל אני) מייד הניח שזה לא יהודי. אבל מפה ועד לכתוב את זה באתר חדשות, ללא כל ראיה או וידוא זה פשוט מעיד על חוסר מקצועיות, שבמקרה הזה גורם לשינאה מיותרת בין האזרחים יהיה נחמד אם תסיקו את קצת לקחים מהסיקור שלכם את האירוע הזה, ויהיה ממש נחמד אם גם תתנצלו - קדימה, תפתיעו אותי לטובה!
מספיק להיות תמימים.
תושב לוד | 18-04-2018 10:49
חלק לא מבוטל מהציבור הערבי מסכים עם הזיקוקים שהיו אתמול