זמרת ישראלית ביטלה הגעה לטקס הזכרון האלטרנטיבי - סרוגים

זמרת ישראלית ביטלה הגעה לטקס הזכרון האלטרנטיבי

הזמרות הישראליות דנה ברגר ואפרת גוש ביטלו את השתתפותן בטקס יום הזכרון הישראלי- 'פלסטיני' שייערך (שלישי) וזאת בעקבות הסערה הציבורית שהתעוררה סביבו

author-image
זמרת ישראלית ביטלה הגעה לטקס הזכרון האלטרנטיבי
  (צילום: גילי יערי/ פלאש90)

הזמרות הישראליות דנה ברגר ואפרת גוש ביטלו את השתתפותן בטקס יום הזכרון הישראלי- 'פלסטיני' שייערך (שלישי) וזאת בעקבות הסערה הציבורית שהתעוררה סביבו, כך דווח בחדשות 10.

ברגר הסבירה כי "הרצון שלי לשיר בטקס יום הזיכרון הישראלי פלסטיני נבע בראש ובראשונה מתוך חיבור למסר העומד בבסיסו, מסר של הזדהות עם הכאב המשותף, תוך כדי בחירה בדרך של הידברות, אי אלימות ופיוס".

לדבריה, "משפחות שאיבדו את האהובים שלהן משני צידי הקונפליקט, ובוחרות למרות הכל לשבת ביחד בערב הזה ולנסות להפוך את הכאב המשותף של שני העמים לגשר של תקווה".

ברגר ביקשה להבהיר כי "בניגוד לפרסומים, הטקס אינו מנציח בשום פנים ואופן את זכרם של מחבלים שרצחו חפים מפשע". עוד היא סיפרה כי "בשבוע האחרון, לאחר שהחלו הפרסומים החמורים והשקריים על אופי האירוע, קיבלתי פניות רבות ממשפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן במלחמות ישראל והביעו את כאבן. לא הייתה התלהמות. היה רק כאב אמיתי. חשבתי על כך רבות בימים האחרונים. מטרת הטקס היא לעשות טוב. אני מאמינה בכל ליבי שרק מפגשים בין האנשים, האמהות והאבות משני הצדדים יביאו בסופו של דבר את השלום המיוחל. רק אנחנו יכולים לעשות זאת. כדברי ג'ון לנון עלינו להאמין ולקוות שרבים יצטרפו לאמונה שלנו בטוב".

"יחד עם זאת, קשה לי. קשה לי לחשוב על כך שבמעשי אני פוגעת ולו במשפחה אחת שאיבדה את יקירה. לכן, מתוך הבנה וצער ולאחר מחשבה רבה החלטתי לוותר השנה על השתתפותי בטקס", סיכמה ברגר.

גוש, מצידה, הודתה כי ספגה איומים ברשת אולם נאלצה לבטל כי ברגר שהזמינה אותה להופיע יחד איתה – החליטה לעשות זאת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו