רק רוצים לשיר: הנשיא ו12,000 איש עשו קולולם

רק רוצים לשיר: הנשיא ו12,000 איש עשו קולולם

לכבוד חגיגות ה-70, נשיא המדינה יחד עם הזמר שלומי שבת ו12,000 איש הקליטו אמש (ב') ביצוע מיוחד לשירה של נעמי שמר ״על כל אלה״, במסגרת מיזם ״קולולם" שחגג שנה להיווסדו- אנחנו היינו שם כדי להתרגש עם ההמונים• צפו

הנשיא ו12,000 איש: כך נראה הקולולם הגדול ביותר
  (צילום: מארק ניימן/לע"מ)

לאחר שכבש את רחבי הרשת עם שלל ביצועים המוניים ומרגשים, מיזם שירת ההמונים "קולולם" חגג אתמול שנה להיווסדו באירוע הגדול ביותר שידע עד כה. אמש (ב')  יחד עם נשיא המדינה ראובן ריבלין, הזמר שלומי שבת ועוד כ12,000 איש הקליטו לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל, ביצוע מרגש ועוצמתי במיוחד לשירה של נעמי שמר ״על כל אלה״.

הקליפ המרגש שצולם בהיכל מנורה מבטחים, ישודר באירוע "כל ישראל מירושלים" במסגרת טקס החיילים המצטיינים, בבוקר יום העצמאות בבית הנשיא. אנחנו היינו שם כדי לתת לכם הצצה ראשונה לעוצמה המרגשת שהיתה שם:

(צילום: לינוי משעלי/ מערכת סרוגים)

הביצוע המיוחד ממשיך את המסורת שהנהיג הנשיא ריבלין עם כניסתו לתפקיד, של מקהלת המונים אינטרנטית במסגרתה שר עם עם ישראל את השירים: ״נתתי לה חיי״, ״אהבתיה״ ו״שלום לך ארץ נהדרת״. השנה החליט לצורך האתגר לגייס את המיזם החברתי 'קולולם' בשיתוף המשרד לשוויון חברתי ועיריית תל אביב

"לקראת יום העצמאות חשבנו איך אפשר לדאוג לאותה תחושה של אחדות" סיפרה השרה גילה גמליאל לסרוגים "יש משהו מאוד עוצמתי ומרגש במיזם 'קולולם' בכך שהרבה מאוד אנשים שונים המציגים את הפסיפס הרחב והמגוון בישראל באים ושרים יחד שיר שכולנו גדלנו עליו באירוע בקנה מידה שלא זכור לי כמעט בישראל".

-הסיקור המלא של סרוגים מהאירוע המרגש ייחשף בקרוב-

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו