צפירה ביום השואה וביום הזכרון? זכותי לא לעמוד! - סרוגים

צפירה ביום השואה וביום הזכרון? זכותי לא לעמוד!

"בעוד שלושה ימים, כשאתם תעמדו בצפירה, אנחנו החרדים לא נעמוד. ואתם יודעים מה? זאת זכותנו". ישראל כהן מסביר מדוע יש חרדים שמתעלמים מהדקה הדומייה לזכר קרבנות השואה וחללי מערכות ישראל. צפו

author-image


"בעוד שלושה ימים, כשאתם תעמדו בצפירה, אנחנו החרדים לא נעמוד. ואתם יודעים מה? זאת זכותנו". ישראל כהן מסביר מדוע יש חרדים שמתעלמים מהדקה הדומייה לזכר קרבנות השואה וחללי מערכות ישראל. צפו

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
40 תגובות - 25 דיונים מיין לפי
1
ישראל כהן היקר
חן | 09-04-2018 20:22
בהתחלה אתה שולל את יום הזיכרון ואומר שאין מה להתאבל, שולל את הקשר בכלל , זה לא נקרא לכבד אחכ אתה אומר שאתם מכבדים ויש לכם דרך אחרת לזכור ולהנציח, להנציח את מה? אם אתה שולל את הקשר ין לך מה להנציח , דבר שני אין בזה חוקות הגויים, חוקות הגויים זה רק אם יש מנהג של עבודה זרה מיוחד לגויים אבל אם זה מנהג בעלמא זה מותר, כמו שלגויים יש המנון ודגל גם לנו יש וזה לא חוקות הגויים, וחוץ מזה שאל תפרוש מן הציבור רשי כותב שזה על מנהגי הצבור בדברי הרשות, וגם הרמבם כותב על מי שפורש מן הציבור ולא צר לו בצרתם ... לסיכום דבריך הולכים וסותרים אחד את השני מרגע לרגע , וגם חוקות הגויים זה טעות בידך
ישראל כהן הלז אפרוח שלא פתח עיניו. לא עחו''ד, לא ד''ר, לא ת''ח. אלא מה? קטנוני!
עמוס | 13-04-2018 1:03
בידיש אומרים: דרייט ניט דעם קאפ!!
לא יזיק אם כל חרדי יעמוד דקה. לא יפול שערה משערות ראשם. גם אם השמאל מנהל את המדינה.
עמוס | 12-04-2018 6:48
עם קום המדינה, היו חסידים ואנשי מעשה שאמרו הלל, עם ברכה או בלי ברכה. מצד שני אנו חייבים להוקיע את מנהיגי השמאל החפצים להפוך את המדינה לסניף של הרפורמים והבייתוסים.
צפירה
אברהם | 09-04-2018 22:57
בסד דמגוגיה. קישקשתא. תגובה: מספר 1 צודק.
2
כל הכבוד
דורון | 09-04-2018 20:38
כל הכבוד הוא צודק
3
לא רציני
עקיבא | 09-04-2018 21:30
הדובר שכח דבר קטן, דרך ארץ, דבר שהוא פוגע באחר לא עושים, אז תישאר בבית, למה להתריס? משום מה החרדים צועקים על הפרהסיה היהודית בשבת ובפסח, ושם נעלם הטיעון של זכותינו אז מה ששנוי עליך אל תעשה לחבירך, דבר נוסף, אם הענין של וקות הגויים היה נכון היו הרבנים אומרים שגם אם אתה הולך ברחובאל תעמוד, משום מה הם דוקא אומרים כן לעמוד
4
לעמוד לקרוא פרקי תהלים או לומר קדיש במניין ביום הזיכרון, איך אתה מעיז לומר לא שלך יום השואה וימי זכרון לאומי?.
יהודי חסידי | 09-04-2018 22:46
תמוהה איך אתה חרדי
5
הפורש מדרכי ציבור
חגי דרעי | 10-04-2018 0:23
הלכות תשובה פרק ג׳- ״הפורש מדרכי צבור, ואעפ שלא עבר עבירות, אלא נבדל מעדת ישראל ואינו עושה מצות בכללן ולא נכנס בצרתן ולא מתענה בתעניתן, אלא הולך בדרכו כאחד מגויי הארץ וכאילו אינו מהן, אין לו חלק לעולם הבא״
6
הישכיל עבדי חולק עליך. והוא יותר חרדי. הרבה יותר.
חרדי אמיתי | 10-04-2018 0:26
חרדי= חרד לדבר ה'
7
מר ישראל כהן , אתה לא מודה להקב"ה שיש לעם היהודי מדינה משלו ?
אריק | 10-04-2018 8:04
התורכים יותר טובים משלטון ממשלת ישראל וכנסת ישראל ? השלטונות לא תולים או פוגעים ביהודים כאוות נפשם כמו שחטפנו באלפיים שנות גלות . אנשים בכו 2000 שנה ותחזינה עינינו בשובך לציון והתפללו לרגע הזה . עכשיו אתם נותנים בעיטה בטובתו של רבונו של עולם . ועובדות ליום הזכרון -350 חללים נפלו בשכונות החרדיות מהפצצות הלגיון הירדני . 700 חילים דתיים רובם חרדים נפלו במלחמת העצמאות . ירושלים המערבית ניצלה הודות לחפירות בין מאה שערים לשיח ג'ראח ב-ליל שבת 21 במאי שנעשו על ידי חרדים להצלה מפני פלישת טנקים ירדנים בשבת בבוקר 22 במאי . מר ישראל כהן תלמד קצת היסטוריה . אני מצפה שביום הזכרון לשיטתכם תמלאו את בית המדרש ותלמדו משניות לעלוי נשמת הנופלים במערכות ישראל . גם אני אבדתי בפיגוע במילואים חבר טוב מבית חרדי וזה כואב לי 22 שנה יום יום
ישראל כהן כמו שאר החרדים ניזון מחצאי אמיתות
שי | 10-04-2018 9:32
הוא יידע להגיד בפאתוס כי לפני קום המדינה הכול היה טוב יותר, ובפולין כל עגלון היה תלמיד חכם.
8
אוי א ביסל שייכל..
מוישה | 10-04-2018 8:09
תרגום: קצת שכל. לא הרבה..
9
דרדור מוסרי
איתן | 10-04-2018 8:37
חבל שהכוב לא מבין את הדבר החמור שהוא וחבריו עושים. לא פחות מחילול ה'. הכותב אינו מבין את הכשל המוסרי הנורא שחרדים אינם בין המתגייסים. אינם בין נופלים. ובסוף לא מתפללים בבית הכנסת לשלום חיילי צהל ואף לא מכבדים את זכרם. הרמבם כותב מיהם אנשים שאין להם חלק בעולם הבא. הקבוצות ברובן הן אפיקורסיות וכופרות. אולם יש קבוצה נוספת והיא של אנשים שלא מצטרפים לציבור בעת צרה ומצוקה. כשאני קורא את הרמבם אני חושב על הכותב ועל שכמותו
איתן איתן...
דבורה | 12-04-2018 8:49
איך אתה מעיז להגיד שהחרדים לא מתפללים לשלום החיילים? איך?!! בבתי כנסת רבים עושים כל בוקר מי שברך לחיילי ישראל שמגינים על הארץ! וכשאומרים משניות משתדלים להקדישם לזכות המתים והנופלים. ועוד דבר- אני זכיתי להיות חרדית ברוך ה' וכך גם בני ביתי. וכן, ברוך ה' שני אחים שלי זכו לשרת בצהל!!! אז איך אתה מעיז להכליל ולומר שאנחנו לא משרתים !לא מתפללים! חבל איתן חבל פעם הבאה תיזהר בלשונך! וברור שהייתי שמחה יותר שאחיי ילמדו תורה כי אני רואה את ההבדלים בין האחים שלומדים לבין אלה ששירתו..
לרקוד מעורב יותר גרוע...
יהודי | 10-04-2018 18:38
תחשוב גם על זה
10
חובתכם לעמוד זה. כבוד למתים. עיין ברא"ש סנהדרין. עם הארץ!
יהודה | 10-04-2018 9:02
חילול ה'.
לעמוד זה כבוד למתים , יהודה מותק - אתה בטוח בזה?
אוראור | 11-04-2018 14:53
ובכן , תסלח לי מאוד - אבל תרשה לי לחלוק על דעתך: כשאנחנו עומדים בצפירה זה לא מעלה ולא מוריד לנשמות - אתה חושב שזה מה שיעזור לנשמות הנרצחים הקדושים? בהחלט לא - מה שיעזור להם זה להגיד קדיש על נשמותיהם - לקרוא עליהם תהילים - ודווקא לעמוד בצפירה לזכרם זה בדיוק מה שהם לא צריכים - ואתה יודע למה? כי לידיעתך הרבה הצפירה הזאת הומצאה בגרמניה - כן כן כן - אותה גרמניה של פעם והיום - אז מה , לדעתך לעמוד דום בצפירה גרמנית זה לכבד את זכרם של המתים? כי אם ככה אתה חושב - אתה כנראה לא מבין שזאת פשוט אירוניה - והמבין יבין. שיהיה לך ולכולם יום טוב.
חובתך לשמור על שו'ע ולא את חוקות הגויים
חרדלניק | 10-04-2018 23:07
ואל תצטט את מה שנוח לך.
11
שכח איפה נמצא, מרגיש מהפלג של נטורי כרתה
ליפא | 10-04-2018 9:19
לי
12
דקלום מנטרות חרדיות שמתנגשות במנטרות חילוניות
שי | 10-04-2018 9:30
בואו נעשה סדר בדברים: 1. בימי ספירת העומר נוהגים אבילות על תלמידי רבי עקיבא שמתו בנסיבות מסתוריות. למה אין יוזמה דתית מקבילה בעקבות השואה שגבתה את חייהם של 6 מיליון יהודים? כי חדש אסור מן התורה, ירידת הדורות וכו'. לא מחדשים היום כלום, פרט לחומרות חדשות. 2. לכן החרדי המצוי מתעלם מיום השואה. לא כי הוא מזלזל בשואה, אלא כי סיפרו לו שהיא קרתה בגלל המשכילים והרפורמים (נו שוין, ומה עם הקהילות הדתיות שהיו נשחטות לפני חג הפסח שנה מדי שנה, לפני 200 שנה ויותר?) כמו כן, רבניו לא תיקנו יום זיכרון מיוחד מהסיבות שפורטו בסעיף מס' 1. 3. בינינו, אין שום משמעות לעמידה בצפירה. האם מדינת ישראל שעדיין נחושה לנהל מומ עם האסלאמונאצים בעזה, הפיקה לקחים מהשואה וממלחמות ישראל? נאדה. גורנישט.
יום השואה של החרדים
דבורה | 12-04-2018 8:54
שי צר לי אך אתה טועה... חכמי ישראל קבעו את יום הקדיש העולמי שיוצא בחודש טבת וזהו יום שמתכנסים לאמירת קדיש ולימוד משניות לזכר 6 מיליון הנרצחים בשואה! אז הנה לנו יש יום שואה משלנו שבו אנו עושים את הדבר הנכון כנראה . אתה מקדיש דקה או שתיים לצפירה אנחנו יום שלם ! יפה לא?! לא! כי זה מה שצריך לעשות!
תגובתך נראית כמו שתול של הקרן החדשה והרפורמים
עובדיה | 10-04-2018 23:10
תת רמה של תוכן מעוות, בפעם הבאה תבדוק את עצמך לפני הכתיבה הרדודה!
13
חולק עליך בתוכן ובצורה
חרדי קצין בצה"ל | 10-04-2018 9:45
ראשית, חיילי צהל נפלו על שמירת ארץ ישראל ארץ הקודש. לא פחות מחיילי דוד המלך. תחליף את המילה 'מדינה' במילה 'ארץ' והכל מתיישב. שנית, האומץ והנכונות להסביר כי עמידה בצפירה היא לא דרכינו- הוא ראוי לשבח. אבל הצורה הפוגענית בה ביטלת את כבוד חללי צהל מחק את האמירה הזאת מזיכרון המאזין. שכרך בהפסדך. שכר כולנו בהפסדנו. חרדי קצין בצהל
14
"לא חלק מהאידאולוגיה הציונית"
חרד"ל | 10-04-2018 15:06
כפוי טובה!!! ביטוח לאומי זה טוב, צהל שמגן עליך זה גם טוב, כשחרדי אונס את בתו - זה טוב לפנות למשטרה, כשרוצחים חרדים בהר נוף באמצע התפילה - זה טוב לחכות לשוטרים שיחסלו את המחבלים, תקציבים לישיבות זה טוב... ועוד ועוד ועוד
עוד שרלו בני לאו ורבני צוהר, תחיה ותסבול!
סרוג אמיתי | 11-04-2018 13:04
כמה שנאה לזולת שפכת כנראה שאתה לקוי נפשית, במקום לחפש את המאחד אתה מכפיש ציבור בלי חשבון שאספר לך מה קורה כשיש אונס בציבור שלך...? או איזה תקציבים חולבים חבריך?
15
אני לא עומד בצפירה כדי שחילוני ירגיש מה עושה לי כשהוא נוסע בשבת...
חרדי | 10-04-2018 15:08
.
אלוהים מסתכל עליך מלמעלה ומגחך.
חילוני | 11-04-2018 23:18
וחושב איפה החוכמה והאנשיות באדם
16
ישראל כהן ואחמד טיבי זהים:
מאמין ועומד דום או נח.איך שנח. | 10-04-2018 15:09
אוכלי מהעוגה שבשולחן הציוני ובועטים בו לאחר הזלילה.זה עיתונאי וזה גניקולוג וחכ
17
חרדים טובים לעשות הפגנות להפריע בכבישים ולשרוף פחי אשפה ולפגוע בחיילים ושוטרים ולקרוא להם נאצים הלו חרדים ועוד לא להתחשב בצער הזולת.
אלי כהן | 12-04-2018 5:09
חרדים?
18
חרדים טובים לעשות הפגנות להפריע בכבישים ולשרוף פחי אשפה ולפגוע בחיילים ושוטרים ולקרוא להם נאצים הלו חרדים ועוד לא להתחשב בצער הזולת.
אלי כהן | 12-04-2018 5:15
הלו חרדים
19
הַפּוֹרֵשׁ מִדַּרְכֵי צִבּוּר - אֵין לוֹ חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא.
שיודע לצטט | 12-04-2018 8:34
הַפּוֹרֵשׁ מִדַּרְכֵי צִבּוּר - אַף עַל פִּי שֶׁלֹּא עָבַר עֲבֵרוֹת, אֶלָּא נִבְדַּל מֵעֲדַת יִשְׂרָאֵל, וְאֵינוֹ עוֹשֶׂה מִצְווֹת בִּכְלָלָן, וְלֹא נִכְנָס בְּצָרָתָן וְלֹא מִתְעַנֶּה בְּתַעֲנִיתָן, אֶלָּא הוֹלֵךְ בְּדַרְכּוֹ כְּאֶחָד מִגּוֹיֵי הָאָרֶץ, וּכְאִלּוּ אֵינוֹ מֵהֶן, אֵין לוֹ חֵלֶק לָעוֹלָם הַבָּא. כך פסק הרמבם בהלכות תשובה פרק ג' הלכה יא.
וזה רק דרקי בהמות ולא ציבור
נכון | 12-04-2018 20:45
.
20
למה לא גם וגם
נטף | 12-04-2018 10:08
איש אפשרות לתת להם כבוד בשתי הדרכים גם בתפילה ומצוות וגם בעמידה לזכרם , הרי הק״בה נתן לנו את מדינת ישראל אז הציונות היא חלק מזה ואחדות העם ודרך ארץ . אפשר לפתח את עניין המצוות והתורה ובקידוש לזכרם בלי להפריע לדרך של שאר המדינה לקדש את זכרם , הרי דרך ארץ קדמה לתורה.
21
וזכותי -
Stef | 12-04-2018 14:38
לא לשלם לאוכלי החינם תלמידי חכמים אלעק , אבל אתם מכריחים לא לשלם למשגיחים בגין עבודה שהם ל א מבצעים - דיו כשר בחותמת על ביצים ? בטל ב 6 מיליון ! אתם מכריחים להחזיק רכב אם ארצה לנסוע ביום המנוחה שלי אתם מבדלים את האשכנזים והספרדים כדי לייצור משרות כפולות עליהם אני משלם !!! למרות שכל ראשי שס מתחנכים ומחנכים את ילדיהם אצל הליטאים - אתם בדיחה !!!! אתם מבזים ומרחיקים את רוב העם מתורתו !!! בגין יצירת מנהגים שיבטיים אשר אינם קשורים ליהדות אלה לרבנים הרוצים לבדל את חצרותיהם ...... נראה אתכם נוהגים כך במדינה אחרת .....
22
לדעתי יותר טוב לא לעמוד למדינת השמד
מאוד יזיק אם כל חרדי יעמוד דקה | 12-04-2018 20:43
גם אני גאה שלא אעמוד בצפירה - הרבנים הצדיקים החכמים והאדמורים - לימדו אותי לא לכבד את הרשעים !!! וגם לא לעמוד בצפירה , וזה אסור גם בגלל חוקות הגוים... אנחנו החרדים לא נעמוד אפי' דקה אחת למדינה המסריחה מעבירות של שמד וכו'. המדינה היא מוקצת מחמת מיאוס. חייבים לזכור תמיד שאך ורק השמירה על כל התורה ועל כל המצוות היא זאת ששומרת על עם ישראל. אנחנו מקווים שכל החיילים במדינה יידעו ויזכרו לתמיד, שרק הקבה שומר על עם ישראל!!!! ולא הצבא הכפרני שמשמיד הדעת מעם ישראל. ומי שלא מאמין כך הם אפיקורסים גמורים. החיילים רק שלוחים אבל גם בלי שום חיילים הקבה יכול להסתדר.
23
אבל איך נזכור את רבניכם שנכשלו כששלחו אנשים טובים למותם באמונה תמימה טיפשית שישועת השם כהרך עיין
אורי | 13-04-2018 11:52
הרי בשואה הוכח שכל מה שאתם החרדים מאמינים בו הוא עורבה פרח או בשפת בני אדם קידקוש בלבוש מי דהציל הרבה יהוגים היו דווקא החילונים שבצילם במדינת ישראל אתם מצטופפיםמומנצלחם עד חורמה חיין על חדבון הוכחנבשואה שאין אלוהים הוכח בשואה שהחרדיות ודתיוצ הם סתן שטויות
לאורי כדורי: תעשה טובה -ותחזור
אוראור | 06-12-2018 16:06
כבר לגן טרום טרום חובה!
עוד כופר של הרפורמים!
יהודי | 15-04-2018 12:28
אלמלא היית חולק על האיש בלי דברי הכפירה ניחא אבל לכתוב דברי בלע וכפירה עמ להצדיק את תפיסתך העקומה...?
24
אינך ישראל, אינך כהן,ולוי משרת בקדש ק"ו שאינך.אתה מחוץ למחנה!צריך לחפור ביתד ולכסות.
יהודי | 13-04-2018 14:18
יפה עשית שהוצאת לשון.נחש כמו מי אתה נראה....
25
טמבל
אבי | 02-05-2019 13:08
חרדי טמבל