הרצוג: "אם נתניהו ינאם גם אני צריך לנאום" - סרוגים

הרצוג: "אם נתניהו ינאם גם אני צריך לנאום"

יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק בוז'י הרצוג,התייחס למשבר סביב טקס המשואות ואמר כי אם לטענת רגב נתניהו צריך לנאופ בשם הממלכתיות, אז גם הוא, כיו"ר אופוזיציה צריך לנאום

author-image
הרצוג: "אם נתניהו ינאם גם אני צריך לנאום"
  (צילום: מרים אלסטר/ פלאש90)

יו"ר האופוזיציה, חבר הכנסת יצחק בוז'י הרצוג, התייחס הבוקר (שני) למשבר סביב טקס המשואות ואמר כי אם לטענת רגב נתניהו צריך לנאופ בשם הממלכתיות, אז גם הוא, כיו"ר אופוזיציה צריך לנאום.

בראיון לרדיו 103FM אמר הרצוג: "עשר שנים אבי כיהן כנשיא וצפה בטקס משואות מהקהל. הוא לא דמיין שעליו להפר את המיוחדות של הטקס שנמצא באחריות יו"ר הכנסת. במקור הטקס הזה יועד לחיים ויצמן, הנשיא הראשון. מכיוון שהוא היה חולה במהלך הטקס עבר הנאום ליו"ר הכנסת באותה עת וכך המסורת נמשכה".

לדברי הרצוג, "לא ראש הממשלה הוא הריבון ולא נשיא המדינה – הכנסת היא הריבון. דבריה של מירי רגב מראים את אובדן הממלכתיות. בן גוריון הנחיל את הממלכתיות ואחריו המשיך גם מנחם בגין, שניהם לא היו דורשים להופיע באף טקס. הם לא היו אנשים עם אגו. המדינה לא נבנית על ידי אדם אחד היא נבנית על ידי רבים. ראש הממשלה הזה ושרת התרבות הזו יצרו ריב על דבר מיותר, חסר לנו על מה לריב? יש לנו כל השנה ימים של פוליטיקה, אפשר להניח אותה לצד ליום אחד. רק יו"ר הכנסת צריך לנאום בכנסת אך אם יופיע ראש הממשלה בטקס צריך להשמיע את קולה של האופוזיציה".

עוד טען הרצוג כי "אם מירי רגב נלחמת למען נאומו של ראש הממשלה, שתילחם גם למען הנאום שלי. על פי חוק, לאחר הופעתו של ראש הממשלה בטקס רשמי מופיע גם יו"ר האופוזיציה כדי לייצג את כל חלקי העם. אני לא אבקש מעולם דבר שכזה, אך אם פותחים את הטקס צריך לפתוח אותו עד הסוף בשם הממלכתיות. אני חוזר ואומר, לדעתי רק יו"ר הכנסת צריך לנאום. הטקס הזה הוא נקודת האור שמאחדת את כל חלקי העם, מרוב נאומים איש לא יצפה בטקס".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
איתן
גם אני צריך לנאום | 02-04-2018 11:13
2
מסכן הבוזי המבוזה. אדם שאין לו מה לעשות כל היום-משתעמם.
יפתח | 02-04-2018 11:39
שילך כבר למושב זקנים כי הוא סנילי
3
חחח....
רוני | 02-04-2018 13:53
מי אתה בכלל?
4
הרצוג צודק.
יפה יוסף | 02-04-2018 15:45
5
אם בוז'י ינאם, אז גם איימן עודה צריך לנאום
שי | 04-04-2018 9:11
בשם האחווה, השוויון והדמיון בין שני האישים.
6
הרצוג
אדם | 09-04-2018 13:02
איך אתה רוצה לנאום אם אתה לא יודע לדבר לך קודם תלמד מביבי איך מדברים