לפני החג:בן 9 הלוקה בשכלו אותר שקוע עמוק בבוץ - סרוגים

לפני החג:בן 9 הלוקה בשכלו אותר שקוע עמוק בבוץ

ביום שישי האחרון, ערב חג הפסח, התקבל במוקד המשטרה דיווח מהורים, תושבי בית שמש, כי ילדם בן 9 הלוקה בשכלו, נעדר והם חוששים לשלומו. לאחר שעות של חיפושים הוא אותר כשהוא שקוע עמוק בבוץ

לפני החג:בן 9 הלוקה בשכלו אותר שקוע עמוק בבוץ
  (צילום: דוברות המשטרה)

ביום שישי האחרון, ערב חג הפסח, התקבל במוקד המשטרה דיווח מהורים, תושבי בית שמש, כי ילדם בן 9 הלוקה בשכלו, נעדר והם חוששים לשלומו.

תחנת בית שמש בפיקודו של סנ"צ רונן גורש  הקימה חפ"ק באופן מיידי והזניקו שוטרים רבים, פרשים מתנדבים ומסוק משטרתי שהגיעו לסייע בסריקות הנרחבות ברחבי בית שמש.

במהלך הסריקות שנערכו מספר שעות, חולקו גזרות חיפוש תוך שימוש בג'יפים, אזרחים שהגיעו עם רכבי 4×4 ומתנדבי 'איחוד הצלה' שסייעו בחיפושים.

לקראת השעה 14:00 בצהריים, צוות שוטרים יחד עם מתנדב איחוד הצלה שחיפשו תחת אחד הגשרים סמוך לאתר בניה, הבחינו בילד הנעדר כשהוא תשוש ותקוע בפלג גופו התחתון בבוץ עמוק. השוטר והמתנדב לא חשבו פעמיים ומיד נכנסו פנימה במטרה לחלצו.

הילד הובא לחפ"ק המשטרה, שם השיבו אותו השוטרים לידיהם של הוריו, ששמחו לראותו.

מפקד תחנת בית שמש, סנ"צ רונן גורש, אמר כי "מיד כשקיבלנו את הדיווח על הנעדר ומצבו, הבנו שהזמן משחק תפקיד חשוב גם מבחינת מזג האוויר הקר והגשום וגם מבחינת רדת החשכה. הקמנו מיד חפ"ק והזנקנו שוטרים רבים, פרשים, מסוק משטרתי ומאות מתנדבים ואזרחים שנרתמו למשימה וביקשו לסייע. נשמנו לרווחה ברגע שהתקבל הדיווח ברשת הקשר משוטר התחנה על איתורו של הילד בריא ושלם", ציין גורש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו