ולמי שרוצה משהו יותר חזק מיין: אור רייכרט לגם וממליץ - סרוגים

ולמי שרוצה משהו יותר חזק מיין: אור רייכרט לגם וממליץ

פסח תשע"ח בסרוגים. אחרי הטור הראשון עם המלצות ליין עבור ארבע כוסות והטור השני לשולחן עורך ולמתנות לאורחים. עכשיו: המאסף והמיוחדים: וודקה כשרה לפסח וורמוט ורסטילי

author-image
ולמי שרוצה משהו יותר חזק מיין: אור רייכרט לגם וממליץ
  צילום: שאטרסטוק

פסח תשע"ח בסרוגים. אחרי הטור הראשון עם המלצות ליין עבור ארבע כוסות והטור השני לשולחן עורך ולמתנות לאורחים. עכשיו: המאסף והמיוחדים.

יש דברים שלא ידעתם שאתם צריכים בפסח. לשתות, לחלק או לערבב. כן. אני מדבר על דברים שהם לא יין. טוב. אולי חלק הם כן.

בכל מקרה, יש דרכים אחרות בשביל לעבור את החג עם החמות.

וורמוט פרלינו

צילום: יח"צ

וורמוט פרלינו מופק לפי מתכונים מסורתיים נושנים בני מעל 100 שנים, באזור הגבעות הירוקות של אסטי, בלב אזור היין המהולל של פיימונטה, איטליה. את המשקה מפיקים על ידי שילוב הארומות והטעמים של עשבים ייחודיים ותבלינים ביין איטלקי איכותי שלא התיישן בחביות עץ. מומלץ לשתיה לבדו, כאפריטיף, בשילוב פרוסת לימון וקרח, או כבסיס לקוקטייל. תראו איך אני מסדר לכם יופי את החג.

מחיר: 35 ₪ בלבד.

וודקה סטולי כשרה לפסח

באדיבות הכרם

כן! ממש כך. וודקה שלא עשויה מחיטה. טוב, אנחנו יודעים שאפשר לעשות וודקה כמעט מכל דבר, אבל אלו שלא עשויים מהחומר המקורי והחמץ, בדרך כלל גורמים לנו להנגאובר פסיכי. אבל סטולי התגברו בכיף על המכשול, וייצרו אחלה וודקה מתירס וכוסמת. לצערי אני מיוצאי מזרח אירופה ולא יכול ליהנות ממנה בפסח גופא, אבל זה לא אומר שלא הורדתי חצי בקבוק בשבת הגדול.

וודקה חלקה, נעימה, עם מתקתקות אופיינית ועדינה. וגם ללא גלוטן!

מחיר: 79 ₪.

מיץ ענבים תירוש

אולי זה נראה לכם ברור, ואולי אתם משתמשים בתחליפים אחרים, אבל אין באמת תחליף לתירוש של כרמל מזרחי. אין לו טעם לוואי, אין טעמים של ענבים ישנים ובטח אין צבע מוזר (בלי שמות). מיץ הענבים של הילדות של כולנו. מתוק כמו שתירוש צריך להיות.

צילום: יח"צ

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו