"ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו": כתב אישום הוגש נגד רונן ביטי

"ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו": כתב אישום הוגש נגד רונן ביטי

כתב אישום הוגש הבוקר(ד') נגד אביה של כוכבת הילדים רונן ביטי, בגין מעשים מגונים בשתי נערות, הטרדה מינית של נערה אחרת ואיומים. סנגורו עו"ד שרון נהרי: "האב עומד על חפותו ועל כך שלא שלח את הדברים"

author-image
לאחר החשדות: כתב אישום הוגש נגד אביה של הכוכבת
  (צילום: טל שחר, ynet)

לאחר שבתחילת השבוע הוארך מעצרו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי. פרקליטות מחוז מרכז הגישה היום (ד') לבית משפט השלום בכפר סבא כתב אישום נגדו- בגין מעשים מגונים בשתי נערות, הטרדה מינית של נערה אחרת ואיומים.

על פי כתב האישום אביה של הכוכבת הקים בשנת 2014 קבוצת וואטסאפ בשם "ביטי אימפריה", בה היו חברות כ-70 קטינות שמעריצות את בתו. מתוכן נהג לשוחח בפרטי עם תשע קטינות במהלך השנים 2018-2017, בין היתר שיחות בעלות תוכן מיני הכוללות סרטונים בעלי אופי מיני, איומים ובקשות מגונות מהקטינות.

פעל בשיטה זהה עם הקטינות

עו"ד נטלי חגי, שהגישה את כתב האישום נגד ביטי, סיפרה כי האב פעל בשיטה זהה עם הקטינות שחלקן מתחת לגיל 14. תחילה קירב אותן רגשית אליו תוך שהוא מודע שהקטינות רואות בו הזדמנות להתקרב אל ביתו אותה מעריצות, לאחר מכן היה משכנע אותן להוריד 'טלגרם' שם הסביר כי להן כי ניתן לדבר בצורה "בטוחה" ואז רק החל בשיח מיני בוטה, גם כאשר חלקן סירבו לשתף פעולה.

בבקשת המעצר כתבה עו"ד חגי כי ביטי:"ניצל ניצול ציני ובוטה את הצלחתה של בתו ואת הערצתן של קטינות רכות בשנים (חלקן מתחת לגיל 14) לבתו. הקטינות מתארות את השיחות עמו כ-'כבוד גדול' וכהזדמנות להתקרב לבתו. הקטינות היו מוכנות לעשות כל שיבקש והמשיב ידע וניצל זאת".

עורך הדין שרון נהרי, סנגורו של ביטי הבהיר הבוקר באולפן ynet כי האב עדיין מכחיש את המיוחס לו: "לטענתו הוא לא שלח הודעות ותמונות ולא התבטא. נתנו גם כן הסברים מי מתחזה בשמו, למה מתחזים בשמו, מיהן אותן מתלוננות, איך הן רצו, איך הן התבטאו וכו'. הוא עומד על חפותו ועל כך שלא שלח את הדברים האלה ואנחנו מקווים שבימים הקרובים נוכל לצלם את חומר הראיות כמה שיותר מהר לקראת החג ולבקש לשחרר אותו למעצר בית".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו