זוועה: ניצולת שואה נדקרה ונשרפה בפריז - סרוגים

זוועה: ניצולת שואה נדקרה ונשרפה בפריז

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב התייחס אמש (א') למקרה המזעזע בפריז בו נרצחה בדקירות סכין מיריי קנול ניצולת שואה בת 85, ככל הנראה על ידי שכנה המוסלמי, ברובע ה-11 בעיר

זוועה: ניצולת שואה נדקרה ונשרפה בפריז
  מיריי קנול הי"ד מתוך האלבום המשפחתי

חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב התייחס אמש (א') למקרה המזעזע בפריז בו נרצחה בדקירות סכין מיריי קנול ניצולת שואה בת 85, ככל הנראה על ידי שכנה המוסלמי, ברובע ה-11 בבירת צרפת.

"בזמן שצרפת עדיין בטראומה מפיגוע הטרור בטרבס, אנחנו מגלים היום את הרצח המזעזע ביום שישי. שוחחתי ארוכות הערב עם דוד קנול, אחד מבניה של מיריי ז"ל במטרה להביע את תנחומיי ותמיכתי ברגעים קשים אלה. אני אמור לפגוש אותו הערב או מחר. למרות הכאב הנורא, חשוב לי להדגיש את האצילות של האיש. הוא שיתף אותי בהרבה פרטים, שאני כמובן בשלב זה לא יכול לפרט."

חביב מציין כי בניגוד לשמועות, קנול לא נאנסה, וטוען כי מדובר בשמועות שקריות הפוגעות במשפחה.

"כמו מקרה שרה חלימי"

לצערי, מספר הקורבנות עולה אך נדמה שהסיפור חוזר על עצמו: בדומה לשרה חלימי ז"ל (שנרצחה על ידי שכנה המוסלמי כשזרק אותה מחלון ביתה) גם מיריי הכירה את החשוד – שנמצא כרגע במעצר- שכנה המוסלמי בן 35 שהכירה מאז שהיה ילד. בדומה לשרה חלימי, שנרצחה באופן מצמרר במרחק מאות מטרים ממנה – גם במקרה הזה, המערכות בצרפת נזהרות מאד מלקשור את הרצח לרקע אנטישמי. עבור המשפחה אין ספק בנוגע לרקע האנטישמי של האירוע.

בשביל שרה, לקח כמעט 10 חודשים לשלטונות החוק להכיר במציאות הברורה. ומה בשביל מיריי?החקירה החלה, אך אני חושש לצערי כי לאחר שרה, גם מיריי נפלה קורבן לשנאת היהודיים שרואים יותר ויותר בפרוורים, על רקע הקצנה איסלמית, שנאת ישראל אך גם שנאת צרפת. בדומה לרצח של שרה חלימי, גם במקרה הזה אני מתכוון להילחם יחד עם ארגונים יהודיים נוספים למען הצדק והוצאת האמת לאור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צרפת היא האנטישמית ביותר כיום. ה' קום דם עבדיו השפוך בקרוב ממש
עמוס | 26-03-2018 15:51
ימח שמם של כל בני צרפת הגויים שונאי היהודים וימח שמם של כל המרוקאים הגויים בצרפת שונאי עם ישראל