מרגש: בית הנשיא וקולולם יפתחו את חגיגות ה-70 - סרוגים

מרגש: בית הנשיא וקולולם יפתחו את חגיגות ה-70

לרגל חגיגות ה70 למדינת ישראל נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הכריז היום (ראשון) על שיתוף פעולה מפתיע עם המיזם לשירת ההמונים 'קולולם', במסגרתו 12,000 אזרחים יחד עם הזמר שלומי שבת יבצעו לראשונה יחד את השיר ״על כל אלה״ של נעמי שמר- צפו בפרומו המשעשע לאירוע המיוחד

שרים ומתאחדים: לקראת פתיחת חגיגות ה-70, בית הנשיא יערוך לראשונה יחד עם המיזם לשירת ההמונים 'קולולם', אירוע מיוחד במסגרתו 12,000 אזרחים יתאחדו יחד עם הזמר שלומי שבת לביצוע מיוחד.

במסגרת האירוע יבצעו יחד את שירה של נעמי שמר ״על כל אלה״ (על הדבש ועל העוקץ) שימשיך את המסורת של הנשיא שמאז כניסתו של הנשיא לתפקידו, הנהיג בכל יום עצמאות מסורת של מקהלת המונים אינטרנטית ובמסגרתה שר כבר עם ישראל יחד את השירים המופלאים: ״נתתי לה חיי״, ״אהבתיה״ ו״שלום לך ארץ נהדרת״.

השנה הוחלט בבית הנשיא לגייס כמה שיותר אזרחים לביצוע חי במספר קולות ולצורך האתגר גויס המיזם החברתי קולולם ובשיתוף פעולה עם המשרד לשוויון חברתי ועיריית תל אביב תוקלט הגרסה ביום שני כ"ד ניסן,9 באפריל בהיכל "מנורה מבטחים" תל אביב. הקליפ שיצולם ישודר באירוע "כל ישראל מירושלים" במסגרת טקס החיילים המצטיינים בבוקר יום העצמאות בבית הנשיא. פתיחת דלתות לאירוע צפויה בשעה 17:30התחלת המופע בשעה 20:00.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
שרות לאומי
שירות לאומי | 25-03-2018 22:11
מראים בנות שרות מהמגזר בסרטון דקה 1:27 בסרטון
2
כמה טוב שיש כפתור, וכל כך הרבה ערוצים קלטות ודיסקים
לא אשמע את ז'יבלין | 26-03-2018 5:59
מי הוא בכלל, בני עמי בחרו בטרור, אצל ז'יבלין מתחיל כל הרוע, בטלן כלומניק, לא עשה דבר בחייו חוץ מלהגיע לכיסא הנשיאות, לא בעד סילבן ושיטרית, לא ייפלא בעיני שז'יבלין הוא הוא שהפיץ על השניים כשראה שאין לו סיכוי להבחיר, ז'יבלין הוא כמו כולם ז'יבלין, יש כפתור מי רוצה לשמוע ולראות כיעור כמוך?
3
הצטרפות לשירת קולולם בהחכל מנורה עם הנשיא
בטי ינון | 26-03-2018 23:29
אבקש להצטרף לשירת הקולולם בהחכל מנורה