יריד מיוחד: כאן תמצאו את כל הספרים בזול - סרוגים

יריד מיוחד: כאן תמצאו את כל הספרים בזול

מוסד הרב קוק ממשיך במסורת השנתית, ויקיים גם השנה את יריד הספרים התורני של המוסד. ביריד תוכלו למצוא את מיטב ספרי היהדות- בהנחות של עד 65 אחוזים

author-image
יריד מיוחד: כאן תמצאו את כל הספרים בזול
  יריד הספרים הגדול של השנה (צילום: מוסד הרב קוק)

בימים אלו משלימים במוסד הרב קוק את ההיערכות לאירוע הגדול של השנה: יריד הספרים התורני של המוסד, שהפך להפך למסורת שעוברת מאב לבן ומסב לנכד. היריד יתחיל ביום שאחרי איסרו חג של פסח, והוא מהווה הזדמנות של פעם בשנה ליהנות ממאות ספרים בהנחות ענק של עד שישים וחמישה אחוזי הנחה.

ההיערכות של צוות המוסד לקראת היריד הינה בהכנת מתחם ענק, מרווח וממוזג, וכן בתגבור צוותי השירות והמכירה. ביריד יוצגו עשרות ספרים חדשים במגוון תחומי היהדות, בנוסף למבצעי ענק של רבי מכר שכבשו את עולם התורה.

מיטב ספרי היהדות בהנחה (צילום: מוסד הרב קוק)

כבר שנים רבות שיריד הספרים של מוסד הרב קוק הפך להיות שם דבר בעולם היצירה של ארון הספרים היהודי. מוסד הרב קוק הינו ספינת הדגל של יצירות תורניות, העוסקות במגוון רחב של תחומים הסובבים את המזרח של התרבות התורנית.

רבים ממשתתפי היריד השנתי בעבר ציינו כי הם מחכים להזדמנות הזו להתחדש ולחדש את ארון הספרים. בשנה שעברה מספר המבקרים הגיע לשיא של כל הזמנים, כאשר לא פחות מ-15 אלף איש הגיעו לקנות ספרים. לצד המבקרים בפועל, ניתן להתרשם מאלפי ההזמנות שבוצעו באמצעות מוקד ההזמנות הארצי שפועל במיוחד בימי היריד.

===============

היריד יתקיים בתאריכים כ"ג עד ל' בניסן באולם הגדול במוסד הרב קוק, ברחוב הרב מימון 1 ירושלים. שעות הפתיחה: ימים ראשון עד חמישי מ-10:00 עד 22.00, וביום שישי בין 9.00 ל-13.00.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו