חתן פרס ישראל בחקלאות וההתיישבות: יהודה הראל - סרוגים

חתן פרס ישראל בחקלאות וההתיישבות: יהודה הראל

השר בנט הודיע היום כי יהודה הראל, איש ארץ ישראל השלמה, ממקימי גוש אמונים שלחם נגד מסירת הגולן בתקופת רבין- הוא חתן פרס ישראל לתחום החקלאות וההתיישבות. הראל סוגר את רשימת מקבלי הפרסים לשנת ה- 70 למדינת ישראל

author-image
חתן פרס ישראל בחקלאות וההתיישבות: יהודה הראל
  יהודה הראל (צילום מסך מתוך יוטיוב)

שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע היום (שני) כי יהודה הראל הוא חתן פרס ישראל לתחום החקלאות וההתיישבות, ובכך סוגר את רשימת מקבלי הפרסים לשנת השבעים למדינת ישראל.

״‏בישרתי כעת ליהודה הראל על זכייתו בפרס ישראל לחקלאות והתיישבות בשנת ה70 למדינה, כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו, בנימוקיו אמר כי "‏יהודה הוא אבי ההתיישבות הישראלית בגולן. ‏איש חזון שהפך את רמת הגולן משדה בזלת וקרב לאזור שוקק חיים. ‏בעיניי, יהודה הוא התגלמות ארץ ישראל היפה. ‏מזל טוב יהודה".

הראל מתגורר בקיבוץ מרום גולן, אותו ייסד יחד עם חבריו לקבוצת גוש אמונים. כיום הוא חבר פעיל ומרכזי בוועד יישובי הגולן. בשנת 2016 הוכרז כזוכה פרס מוסקוביץ' לציונות.

ועדת הפרס התכנסה בראשותה של השופטת בדימוס שרה פריש – יו"ר הוועדה, כשלצדה החברים – הגב' איריס ראור-ברץ, מר דוד בארי, מר אבי בלשניקוב והאלוף במילואים רון טל.

אתמול הודיע בנט גם להודיע לנתן שרנסקי על זכייתו של פרס ישראל למפעל חיים בתחום עליה וקיבוץ גלויות. בשבוע שעבר זכו לקבל את ההודעה על זכייתם, מרים פרץ ששכלה את שני בניה בצבא, ולח"כ לשעבר ושר החוץ, דוד לוי, שזכה בפרס ישראל למפעל חיים בתחום חברה וקהילה.

 

 

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
עוד פרס פוליטי לפוליטיקאי
פאתטי | 19-03-2018 13:21
סיפוח שטחים, גם חקלאיים, אינו חקלאות
לפאטתי אין לך מושג בצדק.
יפה יוסף | 26-08-2018 9:29
בגלל אנשים כמוך בתי המשפט מלאים בעבודה.