לידיעת המתכתבים: קבוצות הוואטסאפ מתחדשות - סרוגים

לידיעת המתכתבים: קבוצות הוואטסאפ מתחדשות

אפליקציית המסרים הפופולארית מוסיפה בעדכון האחרון אפשרויות חדשות לקבוצות. החל מהיום ניתן לכתוב תיאור קצר של הקבוצה, וכן לחפש אנשי קשר מבין המשתתפים. בנוסף תוכלו להחליף משיחה קולית לוידאו מבלי לנתק

לידיעת המתכתבים: קבוצות הוואטסאפ מתחדשות
  (צילום: שאטרסטוק)

הסוף לשמות הלא מובנים: בוואטסאפ השיקו הבוקר גרסת חדשה של האפליקציה הפופולרית, הכוללת מספר חידושים לקבוצות. החל מהיום כל משתמש יוכל לרשום תיאור קצר של הקבוצה, שחבריו יוכלו לראות בעמוד המידע. התיאור נועד לאפשר למשתמשים להסביר מיהם החברים בקבוצה או מה המכנה המשותף בין כולם, וכן מקל על אלו שלא מבינים את הסיבה ליצירת הקבוצה מהשם המוגבל ל-25 תווים.

כדי להוסיף תיאור, פשוט נכנסים לקבוצה הרצויה, לוחצים על השם, ובתפריט שנפתח לוחצים על "הוסף תיאור לקבוצה". לאחר מכן תוכלו לכתוב ככל העולה על רוחכם, אך התיאור מוגבל ל-512 תווים. כשתסיימו לכתוב את התיאור, הוא יופיע מתחת לשם הקבוצה בעמוד המידע, וכל חברי הקבוצה יקבלו הודעה שהתיאור עודכן.

ככה זה נראה: אפשרות התיאור לקבוצות בוואטסאפ. (צילום: עמוד הטוויטר של אתר FoneArena)

מלבד אפשרויות התיאור, העדכון החדש מאפשר לכם לחפש אנשי קשר בתוך רשימת החברים בקבוצה- אפשרות שתהיה יעילה במיוחד בקבוצות שבהם לא כל המשתתפים מכירים אחד את השני גם מחוץ לוואטסאפ. כמו כן, אלו שמשתמשים בוואטסאפ לשיחות יוכלו להחליף בקלות בין שיחה קולית לשיחת וידאו תוך כדי שיחה- מבלי לנתק ולחייג מחדש. אפשרות ההחלפה, שנבחנה בעבר ברסאות הבטא של האפליקציה והוגדרה כהצלחה, נעשית באמצעות לחיצה על אייקון המצלמה בתחתית המסך.

העדכון לוואטסאפ זמין כבר עכשיו למכשירי אייפון ואנדרואיד, וניתן להורדה בחנויות האפליקציות. תיאורי הקבוצות והחיפוש החדש זמינים לכלל המשתמשים, בעוד שהחלפת השיחות זמינה בשלב הזה רק באפליקציית האנדרואיד- אך ההערכה היא שהאפשרות תגיע גם למכשירים של אפל בקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו