בתום משחק דרמטי: הפועל חולון נשארה בפסגה. צפו - סרוגים

בתום משחק דרמטי: הפועל חולון נשארה בפסגה. צפו

הפועל חולון ממשיכה ברצף הניצחונות שלה, לאחר שניצחה בהארכה את מכבי ת"א בפעם השלישית העונה. הצהובים הרוויחו מטעות שיפוט והצליחו לשלוח את המשחק להארכה, אך שוב לא הצליחו לנצח. צפו בתקציר

הפועל חולון ומכבי ת"א סיפקו אמש את אחד ממשחקי הכדורסל הטובים של העונה הנוכחית. הצהובים רצו לנקום בחולון על התבוסה בגמר גביע המדינה, אך שוב ירדו מנוצחים- בעוד שחולון שמרה על מיקומה בפסגת הטבלה.

עוד לפני תחילת המשחק נרשמה אווירה מתוחה, כאשר חולון חשפו לפני המשחק את דגל הזכייה בגביע המדינה והזכירו למכבי את סל הניצחון הדרמטי של גלן רייס ג'וניור בהיכל מנורה מבטחים. לאורך כל המשחק נרשמו עימותים בין השחקנים וגם בין האוהדים, אך השיא הגיע 10 שניות לסיום, כאשר דשון תומאס ממכבי התעמת עם ג'ו אלכסנדר וספג עבירה טכנית.

על פי החוקים, העבירה הייתה אמורה להוביל להרחקתו של תומאס, אך הוא המשיך לשחק ומיד הוציא עבירה ששלחה את מכבי לשלוש זריקות מהקו כשהפועל מובילים בתוצאה 78:76. רק אחרי העבירה השופטים קלטו מה התרחש והורו לתומאס לרדת מהמגרש- אך השאירו את זריקות העונשין. פייר ג'קסון קלע פעמיים ושלח את המשחק להארכה- אך בסופה הצהובים לא הצליחו להשלים את המהפך, וחולון ניצחה בתוצאה  86:81.

בסיום המשחק חולון רשמה את ניצחונה השלישי העונה בליגה על הקבוצה של נבן ספאחיה, והרביעי בכל המסגרות. מדובר גם בניצחון השביעי ברציפות של חולון, שככל הנראה תישאר בפסגת הטבלה עד סיום העונה. כעת נשאר לראות האם היא תצליח לנצח את מכבי גם בפלייאוף ולזכות באליפות שנייה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו