טרגדיה: המורה שנהרג לעיני בנו הובא למנוחות - סרוגים

טרגדיה: המורה שנהרג לעיני בנו הובא למנוחות

מאות בני משפחה, חברים, מכרים ותלמידים אמש למנוחות את מתניה שטרן, שנדרס למוות בגדרה לעיני בנו: "תודה על כמעט 12 שנים מופלאות, עם עליות וירידות, ואז עליות גדולות יותר"

טרגדיה: המורה שנהרג לעיני בנו הובא למנוחות
  האלמנה אחינעם בהלוויית בעלה (צילום: יאיר שגיא, ynet)

מאות בני משפחה, חברים, מכרים ותלמידים אמש (רביעי) למנוחות את מתניה שטרן (34), שנדרס למוות בגדרה לעיני בנו. שטרן, תושב תקוע, נקבר במושב צפריה בשפלה. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. אלמנתו, אחינועם, ספדה בצער ובכאב: "הרוגע שלי, הנחת שלי, עמוד השדרה שלי. זה פשוט לא הסיפור שלך. אדם שמלא חיות, מלא חיים שמחים וטובים. אני עוד באמת לא מבינה מה אנחנו עושים פה".

אחינועם ספדה לבעלה וסיפרה כי הוא היה "איש של אמת עם מטרה ברורה בחיים ובלי פשרות, אבל בעצם עם כל כך הרבה פשרות, פשוט איש אהוב על כולנו. כל מי ששמע את השם מתניה שטרן ישר העלה חיוך, סיפר סיפור עליך, בדיחה ששמע ממך, את השנינויות שלך, הגאונות בלקבל את כולם בזרועות פתוחות כשווה בין שווים, בלי שום תחושת עליונות אף פעם".

בהספד שהובא באתר ynet, אמרה אחינעם: "כל כך הרבה אהבה הרעפת על כולנו, תמיד, גם כשהתחרפנתי ממך איכשהו יצא שבסוף נתקפנו שנינו בהתקפת צחוק. תודה על כמעט 12 שנים מופלאות, עם עליות וירידות, ואז עליות גדולות יותר, על האהבה היפה והטובה, על ארבעה ילדים אהובים, טובים ושמחים, על כל החוכמות שלך, על הנתינה שלך.

"כל כך שמחת בעבודה שלך, טרחת להגיד שמעטים האנשים שנהנים בעבודה שלהם ושאתה זכית. שכל הדברים שלנו באמת לא ברורים מאליהם. תודה על הנשיקה האחרונה אתמול כשנפרדנו לשלום לתמיד. אוהבת אותך וכבר מתגעגעת".

(צילום: יאיר שגיא, ynet)

אחיו עמנואל ספד לו ואמר: "זרחת כל החיים. האופטימיות והחיוך שלך הדביקו את כל מי שלידך. הלכת תמיד אחרי החלומות שלך ומה שאתה אוהב לעשות מבלי להתחשב בסביבה, בלי להתחשב במה אנשים אומרים. אפילו כשסבתא חיה הציעה לך כסף תמורת גזירת השיער, לא הסכמת. תמיד עמדת על העקרונות שלך. עבדת ועשית תמיד רק מה שאתה אוהב".

אמו, חגית שטרן, קראה הודעות שקיבלה מבנה: "דווקא מהקושי… כמו מתי שמאמצים שריר הוא נהרס ואז נבנה יותר חזק. כמו שזרע נרקב באדמה, לפני שהוא נובט. ויש עוד הרבה דוגמאות לכך. בכל אופן, מעבר למסע שהתלמידים עברו, אני עברתי גם מסע פנימי בעצמי והגעתי להרבה תובנות על החיים בכלל, חיי בפרט וגם על הקשר שלי אתכם".

"רציתי לומר לך תודה על החינוך שהענקת, תודה שנתתם לי להיות מי שאני ונתתם לי לחלום וגם להגשים את החלומות שלי, גם אם זה היה להיות רועה צאן ולא עורך דין כמו שהרבה הורים אחרים היו מעדיפים". עוד סיפרה האם כי שטרן כתב לה: "תודה על השם שנתתם לי, אני מאמין שגלום בו מה שאני ומי שאני צריך להיות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
במושב צפריה אין בית קברות
נרי | 15-03-2018 11:58
אולי הכוונה למושב אחיעזר הסמוך