מטרידן ממרר את חיי משפחתה של תמר אריאל - סרוגים

מטרידן ממרר את חיי משפחתה של תמר אריאל

אמה של תמר אריאל ז"ל מספרת כיצד מאז מותה ממרר את חיי המשפחה מטרידן, ששולח הודעות נאצה ואף הקים פרגולה מעל קברה. לדבריה, הוא כלל לא הכיר את תמר, ועדיין ניסה ליצור מונופול על מותה. האזינו

author-image
מטרידן ממרר את חיי משפחתה של תמר אריאל
  (צילום אדי ישראל/פלאש90)

תמר אריאל ז"ל, נווטת הקרב הדתייה הראשונה בחיל האוויר, נהרגה לפני שלוש שנים במפולת שלגים בנפאל.

בשיחה עם רדיו 103FM אומרת האם ענת כי מאז מותה ממרר את חיי המשפחה מטרידן, ששולח הודעות נאצה ואף הקים פרגולה מעל קברה. לדבריה, הוא כלל לא הכיר את תמר, ועדיין ניסה ליצור מונופול על מותה.

הבוקר (ד') פורסם בעיתון ידיעות אחרונות כי מטרידן סדרתי החל בביקורים יומיומיים בקברה של תמר, עבר להשתלטות מוחלטת על החלקה, והמשיך בשליחת הודעות נאצה ומיילים לכל מי שקשור במישרין ובעקיפין לתמר ולהנצחתה.

אחרי שהגיע לבית משפחת אריאל וריסס את המכוניות שלהם, המשפחה נשברה. הם פנו למנכ"ל יד לבנים אלי בן שם, וכעת לראשונה גם לתקשורת, בתקווה שהרשויות יתעוררו וישימו סוף לסיוט המתמשך.

לפי הפרסום בידיעות אחרונות, המטרידן החל להגיע עוד בימי השבעה ומאז הוא פוקד את הקבר כמעט בכל יום. "יום אחד הגענו וגילינו שהוא בנה מעל הקבר פרגולה גדולה", סיפר חנן לידיעות. "הוא שם כיסאות עם בקבוקי מים, וכל מה שאנשים אחרים מביאים הוא מעלים. הוצאנו נגדו כבר מספר צווי הרחקה ואת כולם הוא הפר".

אלי בן שם יו"ר יד לבנים אמר כי "כשקיבלתי את הפנייה פניתי למשטרה ולמשרד הביטחון. משפחות שכולות לא יכולות להיות קורבן למעשים מסוג זה. ארגון יד לבנים הוא כתובת עבור המשפחות ונמשיך לעשות על מנת לשמור על כבוד החללים והמשפחות״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
זה נשמע כמו גלגול או דומה
אנכי | 14-03-2018 20:37
שיעשו תיקון לנשמתה