שיתוף פעולה בין צה"ל לשירות הלאומי: ראש אכ"א בפגישה עם ג'רבי - סרוגים

שיתוף פעולה בין צה"ל לשירות הלאומי: ראש אכ"א בפגישה עם ג'רבי

האלוף מוטי אלמוז, ראש אגף כוח אדם בצה"ל, נועד עם מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי, שר-שלום ג'רבי, בלשכתו בירושלים, על מנת לחזק את שיתוף הפעולה עם השירות הלאומי-אזרחי, המהווה אלטרנטיבה לשירות צבאי בקרב מקבלי הפטור משירות בצה"ל

author-image
שיתוף פעולה בין צה"ל לשירות הלאומי: ראש אכ"א בפגישה עם ג'רבי
  (צילום: באדיבות רשות השירות הלאומי- אזרחי)

בפגישה סקר ג'רבי את פעילותם ותחומי שירותם של כ-18,000 מתנדבי השירו הלאומי-אזרחי, המגיעים מכלל המגזרים בחברה הישראלית, בדגש על מסלולי השירות לנערים מרקע של סיכון ומצוקה ולצעירים עם צרכים מיוחדים, אשר קיבלו פטור מהצבא וזוכים למסלול שירות מותאם בשירות הלאומי-אזרחי.

בנושא אחוזי השירות ברשויות המקומיות, ביקש ג'רבי מראש אכ"א לפעול לכך שגם משרתי השירות הלאומי-אזרחי ייכללו בנתונים המתפרסמים אודות אחוזי המשרתים מהרשויות המקומיות. כמו כן, סיכמו על דרכים להמשך שיתוף הפעולה בהפנייתם של צעירי המגזר החרדי המבקשים לשרת בשירות האזרחי. בנוסף, עלה בפגישה נושא ההידברות בין מגזרים שונים בחברה הישראלית אשר באה לידי ביטוי בצה"ל ובשירות הלאומי-אזרחי.

שר-שלום ג'רבי, ציין לאחר הפגישה כי: "רשות השירות הלאומי-אזרחי, יחד עם השר הממונה אורי אריאל, מייחסים חשיבות רבה לשיתוף פעולה הדוק עם אכ"א ועם צה"ל, אשר מאפשר למצות את פוטנציאל התרומה למדינה ולחברה של צעירי החברה הישראלית מכלל המגזרים, באמצעות השירות בצה"ל ובאמצעות השירות הלאומי-אזרחי למי שהצבא פטר אותו משירות במסגרתו. אני מודה לאלוף אלמוז, על שיתוף הפעולה הפורה למען הרחבת שיעור המשתתפים בתרומה משמעותית בשירות מדינת ישראל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו