מוטי יוגב עוקץ: "דרעי פספס את חוק המרכולים" - סרוגים

מוטי יוגב עוקץ: "דרעי פספס את חוק המרכולים"

חבר הכנסת מוטי יוגב תוקף בחריפות את חוק המרכולים של אריה דרעי ואומר שמדובר בחוק רע" "ואם שר הפנים של הממשלה הבאה יהיה מישהו מיש עתיד שלדעתו יהיה צריך להיות פתוח? אז הוא יפתח"

חבר הכנסת מוטי יוגב מהבית היהודי תוקף בחריפות את חוק המרכולים של אריה דרעי ואומר שמדובר בחוק רע.

בנס חיזוק האחדות של ארגון 'חותם', שהתקיים בבית הכנסת בסניף בני עקיבא אשדוד מרכז, אמר יוגב: "למה אפשר להגיע בעיר אשדוד? לאיזה כפייה או לא כפייה? מה לסגור או לסגור? אני לא אכנס לפרטים. חוק המרכולים, הוא חוק רע מאוד. בעיה שלנו שאין לנו נגיעה, נגיסה במשרד הדתות או במשרד הפנים. הוא רע מאוד, משום שהוא אומר: 'שלשר הפנים יש את הסמכות לסגור'. ואם שר הפנים של הממשלה הבאה יהיה מישהו מיש עתיד שלדעתו יהיה צריך להיות פתוח? אז הוא יפתח. זה לא חוק של מהות. זה חוק שנותן כוח לשר הפנים הנוכחי. היה צריך חוק של מהות. פספסנו אותו, פספס אותו מי שהיום שר הפנים. צריך לומר את הדברים בבהירות".

יוגב הוסיף כי "צריך שפה באשדוד, תתאחדו כולכם ושיהיה פה כוח גדול, ציוני דתי, חזית דתית גם החרדים, גם מש"ס וגם מהאחרים, כדי שהשפעה של כל שומרי השבת גם המסורתיים שרוצים שיהיה צביון לשבת, שיהיה כוח גדול כזה. אולי צריך לעשות חזית דתית, 'הבית יהודי' ואחרים נוספים, כדי שכל אותם ערכים נצליח גם בכוח הפוליטי ובמועצת העיר להנחיל אותם יותר גם לבתי המסחר גם לתחבורה וגם לדברים האחרים על מנת שהשבת הציבורית גם באשדוד תשמר יותר ויותר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אז למה תמכת ? שוב מוכנים למכור את העם, טובתו, והצלחתו, לכמה עסקנים חרדים ? בעד בצע שלטון בזוי ???????????????????
מתביישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש | 09-03-2018 0:33
בושההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה