שבר שיא: זה הסכום שירוויח עומר אדם ביום העצמאות - סרוגים

שבר שיא: זה הסכום שירוויח עומר אדם ביום העצמאות

תוציאו רגע מחשבונים: סכומי הענק שירוויחו האמנים בחגיגות ה70 למדינת ישראל נחשפים. אז כמה ירוויח הזמר המצליח עומר אדם על 5 הופעות בלבד? ומי האמן שיצליח לעקוף אותו ברווחים מיום העצמאות?

שבר שיא: זה הסכום שירוויח עומר אדם ביום העצמאות

כחודש לפני חגיגות ה70 למדינת ישראל, הלו"זים נסגרים והסכומים נחשפים. כמידי שנה האמנים המובילים בישראל מוזמנים לשלל במות העצמאות ברחבי הארץ תמורת סכומים מכובדים במיוחד.

כצפוי מהשנה המוצלחת במיוחד שעברה על הזמר המתחזק, עומר אדם– גם התשלום כמובן בהתאם. אדם צפוי לקבל סכום שיא בסך מיליון ש"ח על 5 הופעות בצפון בלבד. על פי הדיווחים המחיר עבור כל הופעה הוא קצת יותר מ-200 אלף שקלים ואילו הופעות שנסגרו לפני שנה תומחרו ב-180 אלף שקלים. גם הזמר אייל גולן, הידוע כשיאן השכר בחגיגות העצמאות לוקח השנה קרוב ל-200 אלף שקלים עבור כל הופעה. גולן צפוי להופיע השנה ב4 ערים (אשדוד, רמלה, קריית עקרון ובאור יהודה) ולקיים עוד 2 הופעות נוספות למחרת ערב החג ובכך גם לעקוף את אדם בחיוב הרווח הכולל מהחג.

בין האמנים הנוספים שיסגרו קופה מכובדת מהחג ניתן למצוא את עדן בן דקן, שצפויה להופיע גם בטקס המשואות השנה, לצד גלי עטרי- תרוויח 750 אלף שקלים והצמד סטטיק ובן אל יסגרו את החג עם רווח של 600 אלף שקלים. חשוב לציין כי הנתונים הללו הם עדין לא הסכומים הסופיים ועוד זמרים יוכלו למצוא את עצמם מדורגים ברשימת השכר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
מגיע לו. שומר שבת
אלכס | 08-03-2018 17:50
אני אישית מאוד אוהב אותך
עומר אדם צדיק | 14-04-2018 23:18
ומכבד אותו בגלל הקידוש השם והשבת שימשיך ככה שירוויח לבריאות
זמר ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
סיגלית | 10-03-2018 7:49
מהצליל הראשון שהוציא מפיו בכוכב נולד התאהבתי בו. קול עצמתי. חם ומרגשששש לא סתם הגזמתי בכותרת. מי שהגזים זה הוא. אנחנו צריכים לשמוח שיש לנו זמר כזה במדינה! גם כישרון ונראה לי גם בנאדם חיובי. המשך והצלח ושלכולם לא תפסיק לשיר!
2
איך אפשר לשיר עם סחיטה כזו ועוד
יפה יוסף | 09-03-2018 15:48
אחרי יום הזיכרון .
3
שתי מתנות קיבל עם ישראל
בהצלחה | 10-03-2018 19:34
עומר אדם ויאיר נתניהו. בהצלחה לשניהם. נועדו לגדולות.