יו"ר הבית היהודי: "אני אופטימי" - סרוגים

יו"ר הבית היהודי: "אני אופטימי"

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס ולהערכות כי מדינת ישראל צפויה ללכת לבחירות בעוד כשלושה חודשים ואמר כי הוא מעריך שהפתרון יגיע בתחילת השבוע

(צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

יו"ר הבית היהודי, שר החינוך, נפתלי בנט, התייחס לפני זמן קצר (רביעי) למשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס ולהערכות כי מדינת ישראל צפויה ללכת לבחירות בעוד כשלושה חודשים.

לדברי בנט: "ראשי כל המפלגות בממשלה מעוניינים למנוע היגררות למערכת בחירות שתבזבז מיליארדי שקלים לאזרחי ישראל, ולכן כולנו פועלים כרגע בתיאום כדי לקדם חוק שיאפשר חזרה למתווה הגיוס ההדרגתי של החרדים".

בנט, השוהה בימים אלה בארצות הברית במסגרת ועידת איפא"ק, הוסיף כי "אני מאוד אופטימי ומעריך שכבר בתחילת השבוע הבא נצליח לפתור את המשבר ולהמשיך בניהול אחראי של המדינה".

דבריו של בנט מגיעים הבוקר לאחר דבריו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שאמר אמש כי נתניהו רוצה בחירות: "ליצמן מעריך כי רה"מ רוצה בחירות וזאת לאור העובדה שאינו מתאמץ מספיק לסיים את המשבר וכי הליכוד אינו מציג מתווה לפתרון".

"לו רה"מ היה רוצה היה פועל לכך יותר. ליצמן אינו רוצה בחירות אך לא יחשוש מהליכה לבחירות אם לא יעבור חוק גיוס מתוקן לפני אישור התקציב כפי הוראת מועצת גדולי התורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אופטימי. כלומר : מסכים למכור את אחדות וטובת עם ישראל, ואת הערבות ההדדית, תמורת ? לשמח כמה פוליטיקאים חרדים ?
בושה | 07-03-2018 14:41
ורק לחשוב שאנחנו בחרנו בו בשביל ?