מיקי רוזנטל: ''בשביל להכשיר את חפץ מכרו לנו פרשות בטחוניות"

מיקי רוזנטל: ''בשביל להכשיר את חפץ מכרו לנו פרשות בטחוניות"

חבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) סבור כי המשטרה מסיחה את דעת התקשורת מהחשדות האמיתיים נגד נתניהו ומציגה את הדברים כבעלי אופי בטחוני כדי להכשיר את דמותו של חפץ

author-image
''בשביל להכשיר את חפץ מכרו לנו פרשות בטחוניות"
  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

חבר הכנסת מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) סבור כי המשטרה מסיחה את דעת התקשורת מהחשדות האמיתיים נגד נתניהו ומציגה את הדברים כבעלי אופי בטחוני.

בראיון ל'כאן ב' אמר רוזנטל כי "בשביל להכשיר את ניר חפץ מכרו לעיתונאים פרשות ביטחוניות. העדות החשובה של חפץ היא עדות על שוחד. לגיטימי לגייס עדי מדינה אך לא לפתור אותם לגמרי מעונש. זה מעביר מסר שמותר להיות מושחת ובסוף להבעיר ראש של פוליטיקאי. זה מסר רע לציבור".

רוזנטל אף סיפר כי לא היה מופתע מכך שחפץ חתם על הסכם עד מדינה: "שיערתי שאחרי יומיים במעצר הוא יגיע לחיק המשטרה. זה לקח כמה ימים. האיש אינו אידיאולוג ולא מסוג האנשים הנאמנים. הוא עושה הכול בעבור בצע כסף. הוא אוהב את קרבתם של אנשים בעלי עוצמה אבל בוגד בהם באותה מהירות".

על דבריו של חפץ למקורביו כי הוא עושה זאת מטעמים אידיאולוגיים אמר רוזנטל: "אם באמת ענייני המדינה היו לרגליו של ניר חפץ הוא היה רץ בזמן אמת ומספר על כך".

ניר חפץ: "יאיר השתולל אז ביבי שינה את עמדתו"

בתוך כך, כתב 'החדשות' אמנון אברמוביץ', חשף אמש (שני) שיחה בין ניר חפץ, יועצה לשעבר של משפחת נתניהו שחתם על הסכם עד מדינה, למקורביו בה אמר חפץ כי מספר פעמים נתניהו קיבל החלטות הנוגעות לבטחון המדינה בגלל לחץ שהפעיל עליו בנו, יאיר.

לדברי אברמוביץ', חפץ אמר למקורביו: "ביבי, בהשראת הבן יאיר והשפעתו, גילה חוסר אחריות לאומית וקיבל החלטות שפגעו באינטרסים הלאומיים של ישראל ובבטחון המדינה".

חפץ הוסיף ואמר כי "הבן יאיר גרם נזקים לאביו ולמדינה, זו הסיבה שעזבתי שם באוקטובר 2017".

אברמוביץ' פרסם כי חפץ התייחס גם להחלטתו לחתום על הסכם עד מדינה ואמר למקורביו: "הבנתי שעידן ביבי הסתיים, שיהיה נגדו כתב אישום איתי או בלעדיי. התנגדתי למתקפות שלו על המשטרה ועל רשויות החוק".

חפץ התייחס גם לדחיית החקירה על ידי נתניהו וזאת בזמן שהוא יודע שזה מה שמעכב את שחרורו של חפץ מהמעצר: "ביבי דחה את חקירתו במשך ימים כשהוא ידע שאני יושב בגללו במעצר ושמחזיקים אותו בתנאים קשים במעצר עד שהוא יואיל בטובו להיחקר. זה לא היה איכפת לו".

עם זאת חפץ לא הסתיר את הערכתו לנתניהו: "אני מעריץ את ביבי", אמר למקורביו. "אבל הוא נשבה בידי אישתו ובנו. הם מנהלים אותו גם בענייני המדינה". חפץ סיפר כי "בתאגיד הוא רצה פשרה, ואז יאיר השתולל וביבי שינה את עמדתו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו