בקרוב: האם אינסטגרם תשיק מתחרה למסנג'ר? - סרוגים

בקרוב: האם אינסטגרם תשיק מתחרה למסנג'ר?

האם אינסטגרם תתחרה בקרוב במסנג'ר של פייסבוק? עיון בקוד של אפליקציית אינסטגרם לאנדרואיד מגלה כי קיימים תמונות המעידות על אפשרות לקיום שיחות קוליות או וידאו

בקרוב: האם אינסטגרם תשיק מתחרה למסנג'ר?
  תתחרה בקרוב במסנג'ר

התחרות ברשתות החברתיות ממשיכה להתחמם: רגע אחרי שרשת אינסטגרם שדרכה את אפשרות הסטוריז במטרה להתחרות בסנאפצ'ט, כעת נראה שרשת התמונות הפופולארית תנסה בקרוב להתחרות גם במסנג'ר של פייסבוק.

על פי הדיווח באתר TechCrunch, הגולש אישאן אגרוואל עיין בקוד אפליקציית האנדרואיד של אינסטגרם, ומצא סדרה של קבצים המכלים תמונות של טלפון ומצלמת וידאו, עם השמות "שיחה" ו-"שיחת וידאו". כמו כן נמצאו קבצי התקנה המאפשרים להתקין עדכונים לאפליקציה.

תמונות כפתורי השיחה שנחשפו (צילום: עמוד הטוויטר של אישאן אגרוואל)

מחשיפת הנתונים נראה כי אינסטגרם תשיק בקרוב עדכון לאפליקציה אשר יציע למשתמשיה את היכולת לערוך שיחות קוליות או שיחות וידאו בין חברים ברשת, בדומה למוצע במסנג'ר, וכי התמונות ישמשו ככפתורים לתחילת השיחה. למעשה, הקבצים שיאפשרו את השירות כבר נמצאים בתוך האפליקציה, אך אינם פעילים. ככל הנראה, עדכון גרסה עתידי יפעיל את הקבצים ויוסיף את השירות החדש.

הידיעה הנוכחת מחזקת דיווחים קודמים על כך שאינסטגרם מתכננת לשלב שיחות קוליות באפליקציה, שנשמעו כבר לפני מספר חודשים. עם זאת, בעבר דווח על ניסוי פנימי שהחברה עורכת, כשבעקבות הדיווחים אינסטגרם הכחישה את השמועות. גם בעקבות החשיפה הנוכחית דובר החברה סירב להתייחס לנתונים , ורק אמר כי הוא "חושש שאנחנו לא יכולים להגיב על זה". למרות חוסר התגובה, באינסטגרם כבר לא יכולים להכחיש את קיום האפשרות החדשה, וכעת השאלה היחידה שנותרה היא כמה זמן נצטרך לחכות עד העדכון שיפעיל אותו.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו