הגיע הזמן: יוטיוב תאפשר להוריד סרטונים מהרשת - סרוגים

הגיע הזמן: יוטיוב תאפשר להוריד סרטונים מהרשת

האתר הפופולרי הודיע כי בקרוב תוכלו להוריד סרטונים מהאתר לסמארטפון שלכם. השירות יהיה זמין ב-125 מדינות- ביניהן גם ישראל. החיסרון: הסרטונים שתורידו יימחקו כעבור יומיים

הגיע הזמן: יוטיוב תאפשר להוריד סרטונים מהרשת
  כבר לא רק ברשת. יוטיוב (צילום: שאטרסטוק)

בשורה משמחת: בקרוב תוכלו להוריד סרטונים מיוטיוב היישר לסמארטפון האישי שלכם, ובכך לצפות בהם מבלי לבזבז את חבילת הגלישה שלכם. השירות החדש הוצג על ידי גוגל, חברת האם של יוטיוב, ותוצע למשתמשים ב-125 מדינות שונות. באופן מפתיע, רוב המדינות הגדולות, ביניהן ארה"ב, איטליה, גרמניה ובריטניה, לא יזכו בשירות החדש- אך ישראל דווקא כן כלולה ברשימה.

תהליך ההורדה פשוט למדי: כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לסרטון שתרצו להוריד, לפתוח את תפריט הווידאו ולבחור באפשרות ההורדה. ברגע שתעשו זאת ההורדה תתחיל, ובסופו תראו לצד שם הסרטון כפתור כחול עם וי המעיד כי הסרטון הורד בהצלחה למכשירכם וזמין לצפייה מאוחרת יותר. כדי לצפות בסרטון, נכנסים לתיקיית ההורדות של המשתמש באפליקציה, ולוחצים על הסרטון שתרצו לראות מבלי להתבסס על האינטרנט.

השירות החדש נשמע על פניו כתוספת מבורכת, ומשתמשים רבים ייחלו להשקת אפשרות כזו. עם זאת, בגוגל הבהירו כי קיימים כמה מגבלות לשירות ההורדות: ראשית, הוא לא יהיה זמין במחשבים רגילים, אלא רק דרך אפליקציית יוטיוב לאייפון ולאנדרואיד. כמו כן, במידה וסרטון יוסר מהרשת אחרי שהורדתם אותו- כבר לא תוכלו לצפות בו. המגבלה המשמעותית ביותר היא שהסרטונים שתורידו לא יישמרו לעד, כשהאפליקציה תמחק את הסרטונים שתורידו לאחר 48 שעות מסיום ההורדה. אם תרצו לצפות בו במועד מאוחר יותר- תצטרכו להוריד אותו מחדש.

השירות החדש מגיע לאחר שבשנת 2015 יוטיוב הציגה במספר מדינות את שירות המנויים "YouTube Red", המאפשר תמורת תשלום חודשי להיפטר מהפרסומות לפני הצפייה בסרטונים וכן להוריד סרטונים באופן דומה לשירות ההורדות הנוכחי, אך ללא ההגבלות הקיימות בו. כעת נראה כי יוטיוב מרחיבה את אפשרות ההורדות גם למדינות שבהם שירות Red אינו זמין- ביניהם ישראל. האם המהלך ישתלם? נדע בקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו