שינוי מבורך: וואטסאפ מתקנת את מחיקת ההודעות - סרוגים

שינוי מבורך: וואטסאפ מתקנת את מחיקת ההודעות

העדכון הבא של וואטסאפ יאריך משמעותית את פרק הזמן שבו ניתן למחוק הודעות שנשלחו בטעות. במקום 7 דקות, כעת תוכלו למחוק הודעות עד כמעט 70 דקות אחרי ששלחתם אותם

author-image
שינוי מבורך: וואטסאפ מתקנת את מחיקת ההודעות
  קל יותר למחוק הודעות (צילום: שאטרסטוק)

שינוי מבורך: כארבעה חודשים אחרי שהוסיפו לאפליקציית וואטסאפ את האפשרות למחוק הודעות שנשלחו בטעות לאדם הלא נכון, או ששלחתם ואז התחרטתם על כך, נראה שיכולת המחיקה זכתה להצלחה רבה- וכעת החברה מרחיבה את אפשרויות המחיקה.

על פי הדיווח באתר WABetaInfo, בסוף השבוע חברת וואטסאפ הוציאה גרסאות בטא חדשות לגרסאות האנדרואיד וה-Windows Mobile של האפליקציה, ובהם פרק הזמן שבו ניתן למחוק הודעות גדל באופן משמעותי. אם עד עכשיו היה ניתן למחוק הודעות עד 7 דקות מהרגע שהם נשלחו, כעת האריכו את מגבלת הזמן ל-4,096 שניות- שהם 68 דקות ו-16 שניות. עם זאת, הגרסה החדשה עדיין לא מאפשרת למחוק הודעות אם מישהו הגיב להם- באג שהתגלה כבר בעבר, ועלול להפוך למשמעותי יותר כעת.

בנוסף להארכת זמן המחיקה, גירסאות הבטא החדשות מביאות את היכולת להאזין להודעות קוליות לפני השליחה לכלל המשתמשים. אפשרות ההאזנה הושקה לפני מספר חודשים, אך עד כה הייתה זמינה רק בגרסת האייפון של האפליקציה.

השינויים המוצגים בגרסאות הבטא החדשות צפויים להגיע לאפליקציה הציבורית בקרוב. בשלב הזה לא הוצג גרסת בטא חדשה לאייפון, אך ההערכה היא שמגבלת הזמן החדשה תגיע גם לחנות האפליקציות של אפל בעדכון הבא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו