לא רק בגלל פורים: הח"כיות הגיעו לכנסת במדים - סרוגים

לא רק בגלל פורים: הח"כיות הגיעו לכנסת במדים

באווירת חג הפורים, חברות הכנסת מירב בן ארי, איילת נחמיאס ורבין ושרן החליטו להפתיע את מליאת הכנסת ועלו הבוקר (ג') על מדים- במטרה להעביר מסר חשוב

author-image
לא רק בגלל פורים: הח"כיות הגיעו לכנסת במדים
  (צילום: חיים מסיקה)

חברות הכנסת מירב בן ארי, איילת נחמיאס ורבין ושרן השכל, לא התלבטו הרבה בעניין התחפושת השנה. הבוקר (ג') החליטו הח"כיות לוותר על הלבוש הייצוגי ועלו על מדים, במטרה להעביר מסר ברור. הן עברו בין דיוני הוועדות והפתיעו את הנוכחים כשהגיעו לדיון בוועדת חוץ וביטחון בה הן חברות.

"כל אחת מייצגת תפקיד שבעבר היה שמור לגברים בלבד והיום לשמחתנו, אנו רואים בו גם נשים", הסבירה בן ארי שהחליטה לאור השיח הציבורי והתקשורתי סביב נשים בצה"ל לעלות על מדי טייסת, על אף שהיא בכלל שירתה כקצינת חינוך בגולני. זאת בעוד שנחמיאס  התחפשה לשריונרית לאור התפקיד החדש שנפתח רק השנה ושרן השכל ללוחמת מג"ב בהתאם לשירותה הצבאי וכהוקרה ללוחמות.

"אנו נמצאים בעידן חדש בו תפקידים רבים בצבא נפתחים עבור צעירות המועמדות לגיוס. כחברות כנסת שעוסקות רבות בפקודת השירות המשותף ובגיוס נשים לתפקידים משמעותיים בצה"ל, גם היום חשוב לנו להעביר מסר לצעירות אלו ולנשים בכלל" מסרה בן ארי. "הצבא שלנו הוא צבא העם, כור היתוך של החברה הישראלית בו כולם אמורים וצריכים להיות שווים ולכן, בחרנו יחד, להגיע לכנסת בתחפושת משותפת שכל אחת מייצגת תפקיד שבעבר היה שמור לגברים בלבד והיום לשמחתנו, אנו רואים בו גם נשים".

(צילום: חיים מסיקה)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תגובה
אבי | 27-02-2018 16:06
ליצנות לשמה.