יוגב: "חוק המואזין הזוי? נתנגד לחוק הגיוס" - סרוגים

יוגב: "חוק המואזין הזוי? נתנגד לחוק הגיוס"

"מי שהולך לראיונות בבוקר ואומר כי חוק המואזין הוא הזוי- מקבל את ההתנגדות לחוק הגיוס", התפרץ ח"כ יוגב לעבר ח"כ משה גפני לאחר שהודיע האחרון כי לא יצביע על חוק המואזין שמקדם יוגב

author-image
יוגב: "חוק המואזין הזוי? נתנגד לחוק הגיוס"

חבר הכנסת מוטי יוגב התפרץ היום שלישי לעבר ח"כ משה גפני לאחר שהאחרון הצהיר כי לא "יצביעו יותר על החוקים ההזויים שהקואליציה מביאה", בהם חוק המואזין שמקדם יוגב. "מי שהולך לראיונות בבוקר ואומר כי חוק המואזין הוא הזוי- מקבל את ההתנגדות הזו", הבהיר יוגב.

בעקבות הצהרת המפלגות החרדיות, יהדות התורה וש"ס לקדם חוק גיוס חדש עוד במושב הנוכחי, הבהיר יוגב לגפני את גישת 'הבית היהודי', "אין פטור מגיוס. זה מצווה להתגייס ומי שמשתמט מגיוס הוא מסכן את מדינת ישראל ומסכן יהודים", אמר.

בהמשך הקניט את גפני כי "מי שהולך לראיונות בבוקר ואומר כי חוק המואזין הוא הזוי- מקבל את זה", בכך התכוון יוגב להתנגדות שמקבל גפני לחוק הגיוס מ'הבית היהודי' ו'ישראל ביתנו'.

"אני לא כזה", הפטיר לכיוונו, "אבל אתה תקבל את זה. אין מי שפטור מגיוס- כשם שאין מי שפטור מלימוד תורה".

במהלך ישיבת ועדת כספים בראשות גפני ובהשתתפות השר אריה דרעי, הסביר גפני: "ביקשנו בעקבות הפסיקה לעשות אחת משתי אפשרויות – היות שבג"צ פסל כמה פעמים את החוק בניגוד לעמדת הכנסת, אמרנו שנעשה פסקת התגברות, כחלון לא הסכים, אך אמר כי יתמוך בכל חוק. אמרנו נעשה חוק יסוד, אך ישראל ביתנו מתנגדת".

לא נצביע יותר על החוקים ההזויים של הקואליציה

לטענתו, "החרדים נופלים בין שני המקרים", על כן איים, "מעכשיו לא נצביע יותר על החוקים ההזויים שאתם מביאים, הצבעתי עד עכשיו. עד היום הלכנו עם החוקים האלה כי אנחנו חלק מהקואליציה".

הוא הוסיף כלפי יו"ר סיעת ישראל ביתנו,  "לא אצביע יותר על חוקים הזויים. הכול יתנהל לפי הסדר. תביאו את המואזין נצביע נגד, חוק שלא מועיל בכלום, גם היום יש חוק שאוסר לעשות רעש. אנחנו נביא מחר את הצעת החוק של ח"כ יואב בן צור, יעבור יעבור, ייפול ייפול. אנחנו יותר לא משחקים בעניין הזה"

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
המואזין
גימי-יהודי מיהודה | 27-02-2018 15:02
הערבושים הם בהמות ללא נשמה רק נפש בהמית והם לא מתפללים לבורא העולם הם רק צורחים מיללים ומקללים והיחידי ששומע אותם הוא השטן והוא גם לוקח אותם לגיהנום בכל העולם! בהעיה היא שהיללות הללו נעשות במכשירי הגברה ומפריעים לעם היהודי בארצם הקדושה וגם לבורא העולם שנתן את ארצו הקדושה לנחלה לבניו העם היהודי בלבד!
יהודי מאמין
אם הקדוש ברוך הוא היה שומע אותך.. | 27-02-2018 16:38
עלוב
2
כנסת הזויה
שמעון | 27-02-2018 15:10
לא ברור לי מי הזוי יותר - החכים או החוקים שהם ממציאים ?
3
ומוטי יוגב קורא לעצמו דתי…
אורי | 04-03-2018 15:59
איך הוא יכול להתנגד לחוק של לימוד תורה?
על עם הארץ שלא יודע את הרמבם בסוף הלכות שמיטה ויובל אין קושיות
ואם הוא יודע זה עוד יותר חמור | 26-03-2018 23:47
תופש את הטפל ועוזב את העיקר