לאחר הטעות באירוויזיון: לוסי איוב תחליף את עופר נחשון

לאחר הטעות באירוויזיון: לוסי איוב תחליף את עופר נחשון

לוסי איוב המגישה והכתבת של חטיבת הדיגיטל ב״כאן״, צפויה להחליף את השדרן הוותיק עופר נחשון ותדווח על הניקוד מטעם ישראל לאירוויזיון 2018 שיערך השנה בליסבון

לאחר הפדיחה באירוויזיון: עופר נחשון יוחלף במגישה צעירה

פנים חדשות באירוויזיון: לוסי איוב המגישה והכתבת של חטיבת הדיגיטל ב״כאן״, צפויה להחליף את שדרן הרדיו עופר נחשון, שהגיש בשנים האחרונות את הניקוד של ישראל בתחרות האירווזיון ואף גרם בשנה שעברה לבלבול מביך כשבחר להיפרד מרשות השידור שנסגרה לאחר 44 שנים מול מיליוני צופי האירוויזיון בעולם- דבר שגרם לעשרות כלי תקשורת בינלאומיים לדווח שישראל פרשה מהתחרות לצמיתות.

איוב תדווח על הניקוד של ישראל לאירוויזיון 2018, שייערך השנה בליסבון (פורטוגל) ב-12 במאי בליסבון ויועבר בשידור חי ב״כאן״ 11.

https://www.youtube.com/watch?v=lBBIWlPKxEI

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
נו ומה קיבלו רחבה מדברת בערבית במקום בעברית מנובלת להעיף אותה
החטא ועונשו | 13-05-2018 15:55
להתלונן יחיה בכתב. 1 אם זה מה שאשרו לה לומר בערבית 90 אחוז מהזמן בשדור של דקה לפטר את מי שאישר לה אם לא ןהעיף אותה הביתה. כלבה. זה לא קשור לערבי או יהודי זה קשור למקצועיות ןהוראות. ערבית שפה שניה בישראל ואין בעיה עם זה ושפה מקובלת. לא באירויזיון. חייבים לעשות הכל מקצועית להעיף אותה אם זה היה מחטף שלה בשידור חי. לראות הקלטות של החזרות הקודמות ולהשוות אם זה היה גם שם או רק בשידור החי.
2
זו לא טעות זה פשוט טימטום
דביל | 15-05-2019 14:24
.