נפתלי בנט: "ניפגש בקלפי עוד שנה וחצי" - סרוגים

נפתלי בנט: "ניפגש בקלפי עוד שנה וחצי"

בהמשך להודעה ששיגר לחברי 'הבית היהודי', לפיה אין בכוונתו לפרוש מהממשלה בעקבות ההתפתחויות בפרשה 4000, נפתלי בנט ממשיך לתמוך בנתניהו ולהבהיר כי כרגע אין שום סיבה ללכת לבחירות

author-image
נפתלי בנט: "ניפגש בקלפי עוד שנה וחצי"
  (צילום: הדס פרוש/ פלאש90)

בהמשך להודעה ששיגר לחברי 'הבית היהודי', לפיה אין בכוונתו לפרוש מהממשלה בעקבות ההתפתחויות בפרשה 4000, נפתלי בנט ממשיך לתמוך בנתניהו ולהבהיר כי כרגע אין שום סיבה ללכת לבחירות.

בראיון לגל"צ התייחס בנט לרגע בו יתחיל לחשוב על פרישה ואמר: "אני לא אוהב קווים אדומים, אבל נקודת החלטה תהיה אם היועמ"ש יחליט להגיש כתב אישום, עד אז אין ממש דילמה, כי יש הליכי חקירה, וזה בדיוק העניין". בנט גם לא התרגש מכך שיש עד מדינה נגד נתניהו ואמר: "יש הדלפות וסיפורים וכו' כל הזמן. גם כשחתמו עם גנור, מיד כל העולם קפץ על נתניהו. בסוף לא קרה כלום".

גם הרו וגנור הם עדי מדינה

בנט הוסיף כי "גם ארי הרו וגם גנור עדי מדינה, הכל החל בקול תרועה רמה נגמר בקול ענות חלושה. יש מימד ערכי, ובמימד הערכי הציבור ישפוט בבחירות, ושם הוא ייקח את הכל בחשבון, וכל הדברים שמדברים על תיק 4000 עדיין לא הוכחו. הכל עדיין בהדלפות, זה יוכח או יופרך. גם נגד יעקב נאמן הוגש כתב אישום, והוא יצא זכאי".

בנא הוסיף כי במידה ויוגש כתב אישום הוא יבחן את הדברים: "נעשה הערכת מצב לפי חומרת כתב האישום, לפי רמת התפקוד של ראש הממשלה, שבינתיים היא טובה מאוד, וגם לפי המצב הכללי. אני מאוד מקווה שלא יהיה כתב אישום. רוב העם חושב שלא יהיה כתב אישום".

ניפגש בקלפי בעוד שנה וחצי

לאחר מכן התייחס בנט לעניין התקשורת, שסופגת ביקורות ואמר: "יש הבדל כי לצורך העניין אמנון אברמוביץ' הוא כלב השמירה של הדמוקרטיה, אתם יוצרים ביקורת, וזה תפקידכם כתקשורת. באותה תקופה התקשורת עשתה הרבה מאוד רעש, וזה בסדר, אבל על בסיס דברים שלא הוכחו רוצים שראש ממשלה בישראל יתפטר או ייקח נבצרות? הולכים מיליוני אנשים בקלפי, שמים את עמדתם, וזה מה שצריך לקרות. אנחנו ניפגש בקלפי ממש עוד שנה וחצי".

בנט התייחס לבטחון המלא שיש לנתניהו בחפותו ואמר: "נתניהו אומר שאין כלום. יכול להיות שאין כלום, יכול להיות שיש המון. המון אנשים מייחלים לנפילתו, אני לא. אני חושב שיש לנו ממשלה נהדרת. מי שחושב שצריך להפיל ראש ממשלה על סמך חשדות, הוא לא ערכי. יש רצון להחליף ממשלה וזה בסדר, זוהי תפקידה של האופוזיציה".

על ההבדל בין התקשורת לבין תמיכת הציבור בנתניהו ציין בנט כי "הציבור הימני בתחושה שיש נמרצות לאתר בכל מחיר בעיות אצל נתניהו כדי להפיל אותו. אני לא יכול לומר שאני מאמץ בצורה מלאה את הדבר הזה, אבל במחוזות מסוימים בתקשורת יש דבר כזה. מתי בפעם האחרונה הביאו 17 אלף עדי מדינה? קשה לדעת אם זה ייסדק. מצד אחד, העיסוק הזה לא נעים, מצד שני, הימין, בשונה מהשמאל, מתבצר מאחורי מנהיגיו, זאת תכונה מאוד טובה, וזאת תכונה נהדרת ויוצרים חומה".

נתניהו מתפקד בצורה על אנושית

על כך שנתניהו קרא לאולמרט להתפטר בגלל החקירות אך לא מחיל את זה על עצמו, השיב בנט: "יש שני פרמטרים שכן משמעותיים. אחד האם חלילה ראש ממשלה מושפע כרגע מהמצב? הפרמטר השני הוא האם הוא מונע ממניעים זרים? התשובה היא שלילית רבתי. הוא לא מחרחר מלחמה, אלא להפך, הוא רוצה להימנע ממלחמה. צריך לבדוק האם תחת עומס חקירות הוא יוכל לתפקד או שהוא יכרע תחת הנטל. אני מתרשם מתפקודו, זה כמעט על אנושי. אתמול ישבתי איתו שלוש שעות במפגש ביטחוני, הוא היה ממוקד, הוא לא היה טרוד, והתנהל כרגיל. בינתיים, למיטב שיפוטי, הוא מתנהל בצורה ראויה, כמעט על אנושית. על הצד הערכי, זה תפקידם של הבוחרים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ימים יגדו
גל | 22-02-2018 10:54
עוד כמה חודשים בחירות
2
פגישות בקלפי ופגישות עם אלוהים
בשם האלוהים | 22-02-2018 11:23
עם אלוהיך אתה נפגש מדיי יום .לפחות 3 פעמים ביום. מה אתה אומר לו אדון בנט ?
3
בנט, יישר כוח.
הבית היהודי | 22-02-2018 11:30
תגובתך הנוכחית הועילה מאוד לבית היהודי. תגובתך הקודמת המתחסדת כלפי נתניהו בשעתו הקשה מול שמאל ותקשורת מורעלים הזקת לבית היהודי והעלית את זעמם ואכזבתם של המצביעים הנאמנים .