שולה זקן: "אני מודה לאולמרט על כך שבגד בי" - סרוגים

שולה זקן: "אני מודה לאולמרט על כך שבגד בי"

שולה זקן התייחסה הבוקר לפרסומים שמקורבו של נתניהו חתם עם המשטרה על הסכם עד מדינה, וסירבה להשלים עם ההשוואה אליה: "פילבר נשבר אחרי 4 שעות בתא המעצר, זה לא דומה למקרה שלי"

שולה זקן: "אני מודה לאולמרט על כך שבגד בי"
  (צילום: Motti Kimchi/POOL/Flash90)

חברי תכנית 'מועדון ארוחת הבוקר' של רדיו 103FM שוחחו במפתיע עם שולה זקן לאחר הפרסומים כי מקורבו של נתניהו חתם עם המשטרה על הסכם עד מדינה, וסירבה להשלים עם ההשוואה אליה: "פילבר נשבר אחרי 4 שעות בתא המעצר, זה לא דומה למקרה שלי".

כשאמרו לה שפילבר הוא שולה זקן של נתניהו", היא השיבה כי "ההשוואה כל כך לא במקום מכיוון שהיא, בניגוד לפילבר, לא "נשברה אחרי 4 שעות במעצר".

זקן הוסיפה למתוח ביקורת על פילבר ואמרה כי "אני ישבתי שנים וספגתי ונתתי גיבוי. אני מודה לאולמרט שהוא בגד בי כי אם הוא לא היה בוגד בי לא הייתם מדברים איתי היום. זה לא אותו דבר. אני ישבתי בכלא והוא מקבל פרס".


שי גולדשטיין אמר לה: "חכי, אנחנו לא יודעים מה ייסגר בעסקת הטיעון. העניין הוא ששוב פעם זה קורה. האנשים הקרובים ביותר לראשי הממשלה הם אלו שמפילים אותם בסוף".

זקן השיבה: "אני נבגדתי, רצו להפיל עליי תיק שלא שלי. זה לא היה קשור לקרבה. הקרבה טובה כשאתה לא נמצא כדי לחסות על דברים".זקן חזרה על דבריה והדגישה כי "אני מודה לאהוד אולמרט שזרק את כל הנאמנות שלי כלפיו". כשנאמר לה שאולמרט טען כי היא זו שבגדה בו, השיבה זקן: "אני הורשעתי בתיק ראשון טורס והוא זוכה. הוא הורשע רק לאחר מכן כשהאמת התגלתה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
ממש כבוד שלא נישברה מייד ונגנה על אולמרט המושחת
יופי | 21-02-2018 18:03
אין שום כבוד בלהגן על מושחתים. קוד התנהגות כזה מתאים למאפיה ולא לנבחרי ציבור.