"טירוף מערכות. שערורייה": נתניהו מגיב לתיקי החקירות - סרוגים

"טירוף מערכות. שערורייה": נתניהו מגיב לתיקי החקירות

אחרי ההתפתחויות הדרמטיות בתיקים 4000 ו- 1270, ראש הממשלה תוקף: "טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות, שקריות, במסגרת מסע הרדיפה". במקביל, יצא להתייעצות דחופה אצל עורך דינו יעקב וינרוט

author-image
"טירוף מערכות. שערורייה": נתניהו מגיב לתיקי החקירות

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב הערב (שלישי) להתפתחויות הדרמטיות בתיקים 4000 ו- 1270. ותקף בסרטון שפרסם: "מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות, שקריות, במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי שמתנהל כבר שנים". במקביל, יצא להתייעצות דחופה אצל עורך דינו יעקב וינרוט.

לטענת נתניהו: כל ההחלטות בבזק- יחסיו עם איש העסקים שאול אלוביץ', "מתקבלות על ידי ועדות מקצועיות, על ידי גורמי המקצוע, בפיקוח משפטי צמוד". הוא מסביר: "אין פה מערב פרוע. אין פה החלטות פרטיות. כל ההחלטות שקופות ומבוקרות. ולכן הטענה שפעלתי לטובת בזק על חשבון שיקולים ענייניים היא פשוט מופרכת מיסודה".

באשר לטענה השנייה ש"היא לא פחות הזויה ולא פחות מרושעת", לדבריו, בעניין הליך המינוי של היועץ המשפטי לממשלה מנדבליט בעקבות חשיפת השוחד כלפי השופטת גרסטל. לפיה, היא תקודם משופטת מחוזית ליועצת\ המשפטית לממשלה בתמורה לסגירת תיק החקירה נגד רעיתת ראש הממשלה, אמר נתניהו: "אני מעולם לא פניתי לניר חפץ בעניין הזה, הוא מעולם לא הציע לי דבר בעניין הזה, ואתם יודעים מה? אני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו".

"כבר אי אפשר להתעלם מהמסע המתוזמר. כשהאוויר יוצא מ-1000 ומ-2000, כשמתברר שב-3000 בכלל לא היה אוויר, אז מייצרים תיקים חדשים. מייצרים תיק חדש כל שעתיים. מביאים מקורבים, חוקרים אותם, כל מקורב נחקר, מיד מבול של הדלפות כוזבות".

"ואנחנו יודעים מה המטרה", הוסיף. "לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשו של ראש הממשלה. פשוט לא יאומן".

לסיכום פנה לאזרחי ישראל, "חשוב לי שאתם תדעו את האמת הזאת. אני רוצה שתדעו שאני סומך עליכם וסומך על מערכת המשפט ואתם גם יכולים לסמוך עליי. אני ממשיך ואמשיך להוביל את מדינת ישראל – באחריות, בשיקול דעת ובמסירות רבה".

היום הוארך בשישה ימים מעצרו של אלי קמיר, יועץ בכיר שהעניק שירותי ייעוץ לבזק. אך שנחשד במעורבות בתיק 1207 כמי שהציעה לשופטת גרסטל את העסקה. כי בתמורה לסגירת תיק המעונות שבו נחשדה שרה נתניהו, היא תמונה ליועץ המשפטית לממשלה.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מישהו מאמין לערפדי עיתונאי השמאל, בראשם גילת ערב ערב יושב יבש באולפן וקרקובסקי
לא ייפלא בעיני עם שוך הסערה יהיו בנט ושקד המדליפים מאחורי הקלעים | 21-02-2018 6:26
תמר אלמוג דב גילה גאולה אבן האישה של סער הנחש ושופכים את הארס היוצא מיפהם ללא הרף, אם קרקובסקי מחמיא לבנט על שאמר מנהיג יהודי לא צריך לקבל מתנות בהקפיים כאלה זה סימן רע מאד לגבי בנט ושקד העובדים ללא לאות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו מדליפים ללא הרף לעיתונאי השמאל ידיעות אחרונות לברוך קרא ורביב דרוקר ערוץ 10 השווה אפס, לכל ערוצי התקשורת, שקד סרת משפטים שנתיים ימים, אם מישהו יאמר לי שהמדליפה הקבועה עם פני הפוקר שלה וניתוח פלסטי באף וטונות של טונות מייק אף להסתיר את הפרצוף המחורטט שלה לא ידעה כלום לא אאמין לה ולבנט העובדים שעות נוספות נגד ראש ראש הממשלה בנימין נתניהו, שני אלה שקנו קולות בכסף מחרדים וכך גנבו את המפדל , היכן מעל מיליון שח שבנט העלים כשהתמודד מול עצמו בינואר 2015 לפי דוח המבקר, למה לא נפתחה חקירה נגדם, פרשת עיתון ישראל היום ששקד ובנט מעורבים בכך עד מעל לראשם, אלה הם באמת מנהיגים יהודיים, אוי לנו שאלה הם ראשי הציונות הדתית, מי מאמין לתולעי הבית שיעשו הכל להפיל את נתניהו, ברגע שיצליחו הם יפלו לבור שכרו בעצמם, והבית היהודי מי יישורנו, יהיו בצרות צרורות, בנט אפס לעולם לא הוא ולא שקד יהיו ראש ממשלה בישראל,