משפחת גולדין זועמת: "לממשלה אין כבוד" - סרוגים

משפחת גולדין זועמת: "לממשלה אין כבוד"

ממשלת ישראל החזירה לפלסטינים גופות מחבלים, ביניהם גופתו של האחראי לפיגוע בהר אדר- וזאת למרות שהבטיחו בבג"ץ כי לא יעשו זאת עד להשבת גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול. במשפחה זועמים: "לממשלה אין כבוד"

author-image
משפחת גולדין זועמת: "לממשלה אין כבוד"
  לאה ושמחה גולדין, הורי החייל הדר גולדין, בדיון בבג"ץ השבוע (צילום: יונתן זינדל\פלאש 90)

החלטה מרגיזה: דקות לפני כניסת השבת, ממשלת ישראל החליטה להעביר לידי הפלסטינים שתי גופות של מחבלים אשר ביצעו פיגועים כנגד אזרחים ישראלים.

בין השאר, הממשלה שחררה לקבורה את גופתו של נימר ג'מל מהכפר בית סוריכ, האחראי לפיגוע הקשה בישוב הר אדר במסגרתו נרצחו שלושה ישראלים, ביניהם לוחם משמר הגבול ושני מאבטחים. כמו כן העבירו לקבורה את גופתו שך חאמזה אזמארה, אשר ביצע פיגוע דקירה בשבוע שעבר בכרמי צור.

שחרור גופתו של ג'מל נחשבת למהלך מפתיע, בייחוד לאור העובדה שהפיגוע בהר הדר היה אחד הפיגועים הקשים ביותר שידעה ישראל במהלך השנה האחרונה. בחמאס אף הגדירו אותו כ״פעולה הירואית, שפותחת פרק חדש באינתיפאדה״.

בעקבות ההודעה על שחרור גופות המחבלים, הוריו של הדר גולדין, המנהלים מאבק משפטי ודורשים מהממשלה מנוע השבה של גופות מחבלים עד שחמאס יסכים להחזיר את גופותיהם של הדר גולדין ואורון שאול לישראל, הביעו זעם רב על החלטת הממשלה. לטענתם, החלטת הממשלה הינה חולשה ביטחונית ובגידה בחיילי צה״ל.

"חשבנו שראש הממשלה ושרי הקבינט משקרים לציבור רק בתקשורת, עכשיו נוכחנו לדעת שאין להם בעיה לשקר גם בבג״צ" אמרו ההורים בעקבות ההחלטה. "ביום חמישי האחרון, במהלך הדיון בבית במשפט העליון, הבטיחה הממשלה ליישם את החלטות הקבינט בעניין הגופות במלואן, אבל כעבור יממה הממשלה שחררה את גופת המחבל לקבורה".

"לממשלה הזו אין כבוד ללוחמיה החטופים, ואין לה בושה לשקר בבית המשפט" הוסיפו. "עצוב שהממשלה הגיעה למצב בו היא משקרת למשפחה שכולה ולא מיישמת את החלטותיה שלה״.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מישהו מתפלא שהממשלה הרופסת הזו משקרת???
מי מתפלא | 17-02-2018 20:09
אף פעם הממשלה הזו לא עמדה בדיבורה או בהבטחתה - מעולם לא קיימה הבטחות !!! בבחירות הבאות יש להיזהר במי שבוחרים - הבטחות יש לקיים - אין .
2
הלם !!! משפחות גולדין ושאול אנחנו איתכם!!!
מזועזעת | 18-02-2018 0:43
ממשלת ימין????